از شوت زباله برای دفع زباله ها استفاده می شود. برای دفع زباله افراد باید مسیری را صرف کنند تا زباله های خود را به سطل زباله برسانند، خب این کار می تواند علاوه بر صرف زمان بسیار مشکلات زیادی در تردد ساختمان ایجاد کند. شوت زباله به منظور راحتی در دفع زباله ساخته شده که از این سیستم بیشتر در ساختمان های پر جمعیت و دارای طبقات بالا استفاده می شود.

سیستم شوت زباله به این صورت است که دریچه ای در هر طبقه وجود دارد که از طریق کانال به سطل زباله منتهی می شود. کانال شوت زباله از جنس آهن ضد زنگ است و باید مقاومت بالایی داشته باشد و همچنین باید دارای شیب مناسبی باشد تا از گیر افتادن زباله ها در آن جلوگیری شود. کانال سیستم شوت زباله به سطل متصل است که زباله به آن وارد می شوند. پس از فشرده سازی زباله ها در شوت زباله توسط مکانیزمی زباله ها در شوت زباله وارد کیسه های پلاستیکی شده و آماده ی دفع می گردند.

از شوت زباله در ساختمان های تجاری هم استفاده می شود. در ساختمان های تجاری معمولا فودکورت هایی وجود دارد که معمولا در طبقه های بالایی قرار گرفته اند و می توانند از شوت زباله بهرمند شوند. برای اینکه پرسنل کار برای دفع زباله ها وقتی نگذارند و همین طور به دلیل دفعات استفاده از آسانسور و پله ها شوت زباله می تواند کمک بسیاری به آن ها داشته باشد. بنابراین پرسنل نیازی به بردن زباله ها به سطل زباله در جلوی مشتریان خود نیستند و شوت زباله می تواند نقش بزرگی را برای آن ها ایفا کند. در شوت زباله سیستم شست و شو وجود دارد که در بالاترین نقطه ی شوت زباله قرار گرفته است و به وسیله ی آب و مواد شوینده شست و شو را انجام می دهد.

شرکت نخستین کار در خدمت شماست.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 720
نمایش همه
علاقه مندی ها ()