ترازو انواع بسیاری دارد که می توان به صورت دیجیتالی، آزمایشگاهی، صنعتی و باسکول دام کش و... باشد. باسکول دام کش ها نمونه ی ترازو در ابعاد بزرگ می باشد. از باسکول دام کش ها برای وزن کردن اجسام سنگین استفاده می شود. از باسکول دام کش در تربار و اکثر کارگاه ها استفاده می شود. باسکول دام کش انواع مختلفی دارد و می تواند به چند نوع تقسیم شود. از باسکول دام کش برای وزن کردن دام ها نیز استفاده می شود. در باسکول دام کش از صفحات دیجیتالی استفاده می شود. بدنه و تجهیزات باسکول دام کش بسیار با دوام و مستحکم بوده تا بتواند در مقابل وزن بالا مقاومت داشته باشد. در واقع برای مواد با وزن بالا باسکول دام کش بهترین انتخاب است. باسکول دام کش انواع مختلفی دارد که عبارت اند از باسکول دام کش فروشگاهی، باسکول دام کش صنعتی، باسکول دام کش آویز و جاده ای که هر کدام از این ها بسیار کاربردی می باشند.

در باسکول دام کش قطعاتی به نام لودسل وجود دارد که در کفه ی باسکول دام کش وجود دارند که وزن بر روی لودسل ها انجام می گیرد. در برخی از انواع باسکول دام کش یک لودسل و در بعضی چندین لودسل وجود دارد که در صورت بیشتر بودن لودسل ها باسکول دام کش نیز دقت بالا تری خواهد داشت. زمانی که در باسکول دام کش از یک لودسل استفاده شود باید مواد مورد نظر جهت وزن گیری در وسط باسکول دام کش قرار گیرد تا بتوان وزن آن را پیدا کرد ولی اگر مثلا لودسل را در باسکول دام کش داشته باشیم می توان مواد را در هر چهارگوشه ی آن قرار داد و وزن گیری را انجام داد. با توجه به این نکات قیمت باسکول دام کش نیز متفاوت است. بنابراین لودسل های بیشتر دقت ترازو را بالا تر برده و قیمت آن هم بالا تر می رود.

فروشگاه دیجی اسکال انواع باسکول دام کش را در سایز های مختلف با بهترین کیفیت به فروش می رساند. برای ثبت سفارش به سایت مراجعه کنید و سفارش خود را انجام دهید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 535
نمایش همه
علاقه مندی ها ()