رنگ اپوکسی پلی آمید رنگ بندی های متنوعی دارد که هر کدام از رنگ ها خاصیت منحصر به فرد خود را دارند. رنگ اپوکسی پلی آمید از دو عنصر رزین و سخت کننده پلی آمید تشکیل شده است. رنگ اپوکسی که به عنوان پوشش و عایق هم عمل می­ کند، بعد از خشک شدن قابلیت انعطاف پذیری و شستشوی بالایی دارد.  اپوکسی پلی آمید دارای پایداری و استحکام بالا در برابر رطوبت است و قدرت چسبندگی فوق العاده ای به سطوح فلزی، سنگی و بتنی دارد ، در برابر زنگ زدگی مقاومت زیادی دارد.

رنگ اپوکسی پلی آمید در سطوح بتنی و فولادی برای لايه نهايي پس از یک لایه آستری و در بعضی سيستم ها به عنوان لایه ميانی پس از پرایمر بكار مي رود . دوام و مقاومت بالای رنگ اپوکسی پلی آمید در برابر رطوبت و مواد خورنده شیمیایی مانند اسيدهاي ضعيف و قليا ها باعث شده است تا از رنگ اپوکسی پلی آمید در صنايع بسیار مورد استفاده قرار گيرد.

رنگ اپوکسی پلی آمید در برابر پوسیدگی بسیار مقاوم است و می توان از این نوع رنگ در صنایع پتروشیمی و کارخانه هایی که در آنها از مواد خورنده استفاده می شود بهره برد. پس از رنگ آمیزی با رنگ اپوکسی پلی آمید ، سازه به راحتی قابل شستشو می باشد و کیفیت آن به مرور زمان تغییر نمی کند و همچنین سازه های رنگ شده با رنگ اپوکسی پلی آمید هیچ گونه گرد وغباری را به خود جذب نمی کنند ، به همین دلیل می توان در اتاق های تمیز نیز از آنها استفاده نمود.

شرکت پوشش اکسیر پارسه از تولیدکنندگان بنام در زمینه ی انواع رنگ های اپوکسی می باشد که با مراجعه به سایت شرکت می توانید از تمامی محصولات شرکت دیدن نمایید و در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 584
نمایش همه
علاقه مندی ها ()