دستگاه جوش انواع مختلفی دارند که یکی از انواع مهم آن دستگاه جوش CO2 می باشد. برای استفاده از دستگاه جوش CO2 می توانیم دو فلز را به هم اتصال دهیم. در صنایعی که می توانیم از دستگاه جوش CO2 استفاده کنیم عبارتند از خودرو سازی و پتروشیمی و نفت و .... که روش استفاده از دستگاه جوش CO2 به این صورت است که دستگاه جوش CO2 بر پایه ی کربن کار می کند و برای جوشکاری قوس الکتریکی به کار می رود. در زمان استفاده از دستگاه های جوش در بیشتر آن از نوعی الکترود استفاده می شود ولی در دستگاه جوش CO2 برخلاف دیگر دستگاه های جوش از الکترود استفاده نمی شود و در آن از سیم جوش استفاده می شود. این سیم جوش برخلاف الکترود عمر طولانی تری دارد.

 از مزایای دستگاه جوش CO2 می توان گفت نیاز به الکترود ندارد. سیم جوش مورد استفاده در دستگاه جوش CO2 از قطر کمی تشکیل شده است. از دستگاه جوش CO2 می توان در بسیاری از صنایع استفاده کرد. در صورت نبود دستگاه جوش CO2 مشکلات بسیاری پیش می آید. از دستگاه جوش CO2 در برخی از آهنگری ها و کارگاه ها هم استفاده می شود. برای خرید دستگاه جوش CO2 می توانید به فروشگاه های ارائه دهنده ی دستگاه جوش CO2 با کیفیت بالا مراجعه کنید و در زمان خرید دستگاه جوش CO2 دقت داشته باشید که گول نمونه های تقلبی را نخورید. برای خرید دستگاه جوش CO2 می توانید نمونه ای که می خواهید را از سایت ها انتخاب کنید و با توجه به بودجه ی مورد نظر خود آن دستگاه را خریداری کنید.

فروشگاه ابزار آذین یکی از فروشگاه های فروش تجهیزات و انواع دستگاه جوش ها می باشد که می توانید از سایت این فروشگاه اقدام به خرید کنید و از محصولات باکیفیتی برخوردار شوید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 633
نمایش همه
علاقه مندی ها ()