وسایل خانه بازی از جمله وسایلی است که کودک مدت زمان زیادی را با آن سر و کار دارد بنابراین باید از بهترین متریال تهیه شده و ارگونومیک باشد تا از آسیب به کودک جلوگیری شود ، همچنین نوع وسایل خانه بازی باید متناسب با سن و سال کودک انتخاب شود.

در فصول سرد سال و با توجه به سرمای هوا و خیس یا لیز بودن زمین های بازی مراجعه کودکان به پارک ها بسیار کاهش پیدا کرده و خانواده ها برای پر کردن اوغات فراغت کودکان و جلوگیری از عدم تحرک آنان به خانه های بازی مراجعه می کنند. به همین دلیل وسایل خانه بازی باید برای کودکان جذاب باشد تا بتواند آن ها را برای مدتی که آنجا حضور دارند سرگرم کند. وسایل خانه بازی باید با رنگ ها ی شاد انتخاب شود تا برای کودکان جذب کننده باشد.

وسایل خانه بازی تاثیر بسزایی در نوع بازی و رشد کودکان دارد . به همین دلیل هرچه این وسایل از جنس بهتر و رنگ های شادتری انتخاب شوند تاثیر بیشتری در افزایش مهارت بازی کردن کودکان دارند. وسایل خانه بازی معمولا با انواع پلاستیک های فشرده مرغوب تولید می شوند تا با محیط سرپوشیده و محصورخانه بازی سازگاری داشته باشند. از طرفی تولید محصولات خانه بازی با پلاستیک فشرده باعث کاهش ضربات و صدمات وارده به کودک در هنگام بازی می شود همچنین وسایل خانه بازی قابل شستشو بوده و از انتقال بیماری به کودکان جلوگیری می نماید. از مهمترین وسایل خانه بازی می توان به تاب ، سرسره ، الاکلنگ و نیمکت اشاره کرد .علاوه بر بروز بودن و زیبایی وسایل خانه بازی داشتن برگه ی استاندارد به هنگام خرید وسایل خانه بازی از امور مهم محسوب می شود.

با مراجعه به سایت فروشگاه تجهیزات بازی می توانید از انواع وسایل خانه بازی این فروشگاه دیدن نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 578
نمایش همه
علاقه مندی ها ()