گریدر یکی از ماشین آلات سنگین است که برای راه سازی و بخش عمران بسیار از آن استفاده می شود. گریدر از قطعات گریدر در قسمت زیرین خود که شبیه به چنگک مسطح است برای پخش کردن خاک استفاده می کند. معنی گریدر شیب ساز می باشد که برای ایجاد سطح صاف و یا شیب دار از آن استفاده می شود. گریدر از قطعات گریدر بسیاری تشکیل شده است که عبارتند از موتور، جک ها، لاستیک و هیدرولیک. از مهم ترین جزء قطعات گریدر موتور آن می باشد. از قطعات گریدر دیگر می توان به شاسی ها و سیستم کنترل و حرکتی اشاره کرد که هر کدام از این قطعات گریدر به نحوی کارایی دارند. گریدر ها با استفاده از تیغه ای قابلیت تنظیم دارند.

با استفاده از قطعات گریدر می توان زمین را به خوبی مسطح کرد. یکی دیگر از مزایای گریدر برای صاف کردن زمین قبل از آسفالت می باشد. قطعات گریدر در ابعاد مختلفی هستند و با توجه به موتور ابعاد گریدر تغییر پیدا می کند و می توانند در قیمت قطعات گریدر مختلفی به فروش برسند. گریدر ها دارای انواع با موتور و بدون موتور می باشند که از نوع موتور دار امروزه استفاده می شود. در واقع نوع بدون موتور گریدر که از قطعات گریدر اولیه در آن استفاده شده است امروزه استفاده نمی شود و جای خود را به گریدر موتور دار داده است. قطعات گریدر از نظر ابعاد فرق می کنند پس گریدر ها می توانند در وزن های مختلف باشند که هر کدام از این ها می توانند در شرایط خاص مورد استفاده قرار بگیرد و کارایی داشته باشد.

برای تهیه ی قطعات گریدر باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و قطعات گریدر را با کیفیت خوب بخرید. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی سفارش دهی آنلاین را برای شما فراهم کرده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 738
نمایش همه
علاقه مندی ها ()