بیل مکانیکی یکی از ماشین های عالی و پر اهمیت در بخش ساخت و ساز است. از بیل مکانیکی برای گود برداری ، حفاری، انتقال مواد، راه سازی و.... استفاده می شود. بر روی بیل مکانیکی از لوازم یدکی مخصوص به کار برده می شود که از بهترین لوازم یدکی می توان لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو را نام برد. لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو می تواند به صورت ثابت باشد و یا موقتی که از لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو می توان به بدنه و سیستم حرکتی و ترمز و چرخ ها و چنگک و .... اشاره کرد. از لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو غیر ثابت در مواقعی استفاده می شود که از بیل مکانیکی می خواهیم استفاده های دیگری داشته باشیم مانند نصب مته و جت و قیچی فلز بر و گکراپ و... که هر کدام از این لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو برای مصارف خاص استفاده می شود و می توانیم با استفاده از یک ماشین کار چندین ماشین را هم زمان انجام دهیم.

از چکش برای بیل مکانیکی برای خراب کردن سازه ها و سنگ ها استفاده می شود که بسیار پر قدرت می باشد و سخت ترین سنگ ها را می شکند. بیل مکانیکی را می توانیم در انواع مختلف و سایز های متفاوت خریداری کنیم که به همان نسبت لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو نیز متفاوت خواهد بود. بیل مکانیکی دارای انواع مختلفی مانند بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و بیل مکانیکی چرخ زنجیری و همین طور بیل مکانیکی کششی و کج بیل می باشد که هر کدام کارایی متفاوتی دارند. از کج بیل برای حفاری در قسمت های بالا و بسیار پایین استفاده می شود.

برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو می توانید به نمایندگی های معتبر آن مانند فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه کنید و لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو را تهیه کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 699
نمایش همه
علاقه مندی ها ()