تنقلات اگر به درستی انتخاب شوند می توانند در میان وعده ها نیاز های اصلی بدن را برآورده نمایند. میوه خشک یا همان چیپس میوه یکی از تنقلات بسیار مفید محسوب می شود که به وسیله ی دستگاه خشک کن میوه از میوه های تازه بدست می آید. نحوه ی کار دستگاه خشک کن میوه به این صورت است که با ایجاد گردش هوای گرم باعث می شود تا آب میان بافتی میوه ها تبخیر شود و این موضوع باعث خشک شدن میوه ها بدون کپک زدن آن ها خواهد شد. در دستگاه خشک کن میوه المان هایی قرار د ارند که با عبور جریان الکتریکی می توانند گرما تولید نمایند. گرمای بوجود آمده توسط فن هایی در داخل دستگاه خشک کن میوه جریان پیدا می کند . دستگاه خشک کن میوه باید دارای سنسورهایی جهت تنظیم دمای داخل دستگاه باشد زیرا دمای مورد نیاز برای هر میوه متفاوت است.

دستگاه خشک کن میوه ممکن است به صورت طبقه ای باشد که باید میزان گرما در بالاترین طبقه با پایین ترین طبقه یکسان باشد. یا اگر دستگاه خشک کن میوه به صورت تونلی باشد نیز باید دمای میوه های نزدیک به درب با میوه های انتهای سینی یکسان باشد. این امر مهم نیازمند سنسورهای حرارتی است که بتوانند میزان گرما و دما را کنترل نمایند. از طرفی باید دستگاه خشک کن میوه به درستی عایق کاری شده باشد تا بتواند از انتقال گرما به خارج از دستگاه جلوگیری نماید. به همین دلیل برای تولید یک دستگاه خشک کن میوه با کیفیت و کارایی بالا به متخصصان با تجربه نیاز است.

شرکت آراد ماشین با مهندسان متبحر در انواع علوم صنایع ، مکانیک و ... جهت تولید و توزیع  و خرید دستگاه خشک کن میوه در خدمت شماست. می توانید با مراجعه به سایت شرکت از انواع محصولات شرکت بازدید نمایید.  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 766
نمایش همه
علاقه مندی ها ()