بارکد خوان آکسیوم وسیله ای است که الکترونیکی بوده و با تابش نور کار می کند. از بارکد خوان آکسیوم در بسیاری از فروشگاه ها و تولیدی ها استفاده می شود. بارکد خوان آکسیوم توانایی خواندن بارکد محصولات را دارد و می تواند آن محصول را تشخیص دهد. بارکد یک کدی است که مشخص کننده ی کالا بوده و به صورت خطوطی با عرض مختلف می باشد. دو نوع بارکد وجود دارد که به صورت خطی و ماتریس داده است. برای خرید انواع بارکد خوان آکسیوم یکی از انواع وجود دارد که بارکد خوان آکسیوم قلمی است که به نور و بازتاب آن حساس است. بارکد خوان آکسیوم لیزری نیز وجود دارد که از اشعه ی لیزر در آن استفاده می شود. در این نوع از بارکد خوان آکسیوم ها از یک دیود حساس به نور استفاده می شود. در این نوع از بارکد خوان آکسیوم اندازه ی نور منعکس شده و نوع آن موجب کارکرد و تشخیص آن می شود.

 در بارکد خوان آکسیوم چند بعدی از خطوط منحنی و مستقیم استفاده می شود که با استفاده از یک الگوی خاص بارکد را تشخیص می دهند. از دیگر مدل بارکد خوان آکسیوم ، بارکد خوان آکسیوم همراه می باشد که شبیه به کارت خوان بوده و قابل حمل است. در این نوع از بارکد خوان آکسیوم سیم استفاده نشده و می توان در فاصله های دور از آن استفاده کرد. نوعی دیگر از بارکد خوان آکسیوم ها که بسیاری از فروشگاه ها از آن استفاده می کنند به صورت سیمی است و در صندوق های آکسیوم از آن بیشتر استفاده می شود.

بارکد خوان آکسیوم های میزی مانند بارکد خوان سیمی آکسیوم مدل 2290  نیز وجود دارد که می تواند به وسیله ی بلوتوث کار کند و نیاز به سیم را دیگر نداشته باشد و به راحتی و بدون کابل از آن می توان استفاده کرد. یک دسته از بارکد خوان آکسیوم رومیزی وجود دارد که ابعاد بزرگتری در مقایسه با انواع بارکد خوان آکسیوم دارند که در صورت عبور کالا از مقابل آن بسیار راحت تر تشخیص می دهند و برای کالا های بزرگتر نیز می توان از آن استفاده کرد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()