سیل به معنای دوختن می باشد و به دستگاه سیل ، دستگاه دوخت نیز گویند که در صنعت کاربرد زیادی دارد. حال به دستگاهی که عمل دوخت و وکیوم کردن یا همان خارج کردن هوا از داخل بسته را همزمان انجام دهد دستگاه سیل وکیوم گویند. این دستگاه پس از خارج کردن هوای داخل ظرف آن را بسته بندی می کند. خارج کردن هوای داخل ظرف می تواند با افزودن مقداری گاز ازت به مواد خوراکی همراه باشد. گاز ازت گازی بی بو و بی اثر است که جهت حفظ رنگ و بو و شکل ظاهری اولیه محصول به آن اضافه می شود و باعث می شود تا مواد خوراکی با کیفیت اولیه به دست مصرف کننده برسند. علاوه بر کیفیت محصول ، نوع بسته بندی محصول نیز بسیار حائز اهمیت است. استفاده از بسته بندی درست از ریختن یا خراب شدن محصول جلوگیری می نماید. در بسته بندی با دستگاه سیل وکیوم می توانید از نفوذ گرد و غبار به داخل ظرف جلوگیری نمایید . همچنین رطوبت نیز نمیتواند به مواد خوراکی آسیب برساند. از هین رو می باشد که خرید و فروش بهترین دستگاه سیل وکیوم امروزه دارای رونق می باشد .

با اینکه دستگاه سیل وکیوم دارای سرعت بالایی در بسته بندی می باشد انواع دستگاه سیل وکیوم دوقالبه و چهار قالبه نیز جهت افزایش سرعت بسته بندی تولید شده اند. نحوه ی کار دستگاه سیل وکیوم به این صورت است که ظرف ها از یک سمت وارد شده و پس از دوخته شدن آلمینیوم یا نایلون بر روی آن ها به سمت خروجی هدایت می شوند. دستگاه سیل وکیوم دارای انواع رومیزی هم می باشد که برای کسب و کارهای نوپا بسیار مناسب می باشد.

شرکت آراد ماشین تولید کننده انواع دستگاه سیل وکیوم می باشد که می توانید پس از مشورت با کارشناسان با تجربه شرکت بسته به نیاز خود بهترین نوع دستگاه سیل وکیوم را خریداری نمایید و محصولات خود را با کیفیت بالا و ظاهر مناسب بسته بندی نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()