استیل به عنوان فلز بسیار مقاوم در تولیدات استفاده می شود. وجود کروم در استیل باعث می شود که آن را مقاوم سازد. برای این که بتوان مقاومت استیل را تا حدی رساند که ضد خوردگی و ضدزنگ شود باید در حدود 12 در صد کروم را به استیل اضافه کرد. لوله استیل یکی از قطعه هایی است که از استیل به دست می آیدو خرید و فروش انواع لوله استیل بسیار صورت می گیرد.. انتقال دادن سیالات و منابع با استفاده از لوله استیل به راحتی امکان پذیر است.

  لوله استیل شامل انواع لوله استیل بدون درز و لوله استیل با درز است که تفاوت هایی در ساخت آن ها وجود دارد . در حقیقت برای ساخت لوله استیل درزدار ، ورق هایی از استیل تولید می شود که توسط دستگاه های پرسی و قالبی به صورت لوله استیل درمی آید که مصارف بسیاری را از این نوع لوله استیل داریم. لوله استیل بدون درز را از شمش ها به طور مستقیم می سازند که با قالب کلی می توان آن را ساخت که این نوع لوله استیل مقاومت بیشتری دارد و در مکان های دارای فشار بالا و یا حرارت بالا از آن استفاده می شود.

یکی از دلایل سختی فلز استیل به دلیل وجود مقدار کمی از کربن در آن می باشد که مقاومت آن را بالا می برد و هرچه میزان کربن را بیشتر کنیم مقاومت استیل بالاتر خواهد رفت ولی باید به انعطاف پذیری استیل نیز توجه شود ، به همین دلیل از استفاده ی زیاد از کربن خودداری می شود. تقریبا در تمامی صنایع می توان استفاده بسیار از لوله استیل را مشاهده کرد که از طریق لوله استیل سیالات گاز و یا مایعات را از طریق آن عبور می دهند و بدون ایجاد مشکل می توان از لوله استیل استفاده کرد. برای خرید لوله استیل دکوراتیو و انواع دیگر قطعات استیل وارد سایت شوید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 671
نمایش همه
علاقه مندی ها ()