خرید آپارتمان به دلیل قیمت آپارتمان در اندیشه که بسیار مناسب تر نسبت به مناطق پر تراکم استان تهران است، این روزها با استقبال بیشتری از طرف اقشار با در امد پایین و زوج های جوان رو به رو شده است. به همین دلیل است که شرکت های ساختمان سازی در این منطقه فعالیت خود را آغاز کرده اند، و با ساخت آپارتمان های زیبا و مجلل در حال ساخت شهرک سازی می باشند و روز به روز به تراکم ساختمان سازی در آن می پردازند. از دیگر ویژگی هایی که سبب شده خرید و فروش آپارتمان در اندیشه با توجه به مناسب بودن قیمت آپارتمان در اندیشه با استقبال مواجه شود، می توان به فاصله این شهرک تا تهران اشاره کرد، شهرک اندیشه کرج در فاصله ی 30 کیلومتری استان تهران قرار گرفته است، که فاصله زمانی آن تقریبا در حدود 30 تا 35 دقیقه می باشد و به علت قیمت مناسب آن برای ساکنینش بسیار ایده آل می باشد.  خرید آپارتمان نوساز در اندیشه را با توجه به بودجه ای که دارید ، به ما بسپارید.

تا کنون اندیشه کرج دارای 5 فاز می باشد، و از لحاظ شرایط منطقه ای و آب و هوایی در وضعیت متعادلی قرار گرفته است، و از لحاظ وضعیت بهداشتی، شهرداری بسیار مطلوب است. با افزایش جمعیت و گسترش ساخت و سازها مراکز خدماتی، درمانی، ساختمان های تجاری، ورزشی، فضای سبز و غیره در این منطقه به وجود آمده اند و آماده خدمت رسانی به اهالی آن هستند.  از دیگر مزایای شهرک سازی و خرید آپارتمان در اندیشه می توان به حفظ تعادل اکولوژی محیط، ایجاد محیط زیست مناسب، استفاده بهتر از زیر ساخت ها، موقعیت و دسترسی مناسب اشاره کرد. برای خرید و فروش زمین در اندیشه به سایت مراجعه کنید.

تمامی اصول مهندسی و زیر بنایی مناسب در این شهرک رعایت شده و ساخت و سازها توسط شرکت های عمرانی بسیار معتبر انجام شده است، به طوریکه شاهد آپارتمان هایی مدرن و لوکس هستیم که انتظار آن ها را در این منطقه شاید نداشته باشیم. بنابراین اگر قصد خرید ملک و آپارتمان نوساز با قیمت مناسب را دارید ما در خدمت شما هستیم.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 631
نمایش همه
علاقه مندی ها ()