کاغذ دیواری سه بعدی یکی از انواع کاغذ دیواری است که در طراحی آن از خلاقیت استفاده شده است. چاپ کاغذ دیواری سه بعدی به وسیلۀ دستگاه های چاپ دیجیتال پیشرفته صورت می گیرد که تصاویر را حقیقی و به صورت بُعد دار طراحی می کند و بر روی کاغذ دیواری چاپ می شود. به دلیل اینکه تنوع طرح و زیبایی بصری تصاویر سه بعدی ایجاد شده بر روی کاغذ دیواری بسیار جذاب و خیره کننده می باشد، مورد استقبال مردم قرار گرفته شده است. برای سفارش انواع کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

اکثر تصاویر چاپی کاغذ دیواری های سه بعدی از طبیعت و همچنین تصاویر پیرامون الهام گرفته شده است و اشکال متنوع و زیبایی را شامل می شوند. برای نمونه می توان به انواع کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل، کاغذهای دیواری سه بعدی چهره، کاغذ دیواری تصاویر 3D اشکال هندسی، کاغذ دیواری سه بعدی مناظر طبیعی و ... اشاره نمود که هر کدام نما و زیبایی خاصی را به نمایش می گذارند. استفاده از پرینترهای خاص که امکان چاپ تصاویر را بر روی رولهای کاغذ دیواری فراهم می آورد، موجب گشته فضای پیرامون خود را به وسیلۀ انواع کاغذ دیواری پوستری شکیل و مجلل نمائید تا از حالت یکنواختی و کسالت آوری رهایی پیدا کنید. برای اطلاع از  انواع پوستر دیواری سه بعدی جدید به سایت مراجعه کنید.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت خرید کاغذ دیواری سه بعدی بر اساس متر محاسبه می شود، در نتیجه بستگی به ابعاد و کیفیت کاغذ دیواری دارد. به همین جهت به راحتی می توان انواع پوستر کاغذ دیواری سه بعدی را با قیمت ارزان نیز خریداری نمود تا زیبایی خارق العاده ای را در فضا سازی منزل و محیط کار بوجود آورد.

فروشگاه دکور آفیس مفتخر است با استفاده از نیروی انسانی پویا و متخصص، می تواند مشتریان خود را در امر خرید مناسب ترین کاغذ دیواری همراهی کند و به صورت تضمین شده و گارانتی دار عرضه کند.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 433
نمایش همه
علاقه مندی ها ()