برای منازل از کفپوش های مختلفی می توان استفاده کرد که با توجه به سلیقه و کاربردشان انتخاب می شوند. یکی از وسیله هایی که می توان با آن کف اتاق ها را پوشاند و از مزایای آن بهره برد موکت است. موکت به عنوان کفپوشی گرم و نرم مورد توجه خانه ها قرار گرفته و در بسیاری از خانه ها انواع مختلف موکت را مشاهده می کنیم. موکت هااز الیاف مصنوعی و طبیعی تشکیل می شوند که با توجه به متراکم بودنش می تواند عایق بسیار خوبی در مقابل گرما و سرما باشد. برای خرید موکت ارزان به سایت مراجعه کنید.

برای اتاق های مختلف می توان از انواع مختلف کفپوش موکت استفاده کرد. برای اتاق های خواب می توان از رنگ های دلخواه آرامش بخش استفاده کرد مثلا رنگ های آبی و کرم و سبز کم رنگ و صورتی ملایم بسیار مناسب خواهد بود. برای اتاق های کودکان می توان از انواع طرح دار موکت استفاده کرد. به دلیل این که اتاق کودکان زود به زود دچار کثیفی می شود بهتر است برای اتاق کودک از موکت هایی استفاده شود که دیرتر کثیف می شوند و قابلیت شستشوی راحتی دارد. موکت هاییی با طرح های کودکانه و رنگ هایی با ملایم بسیار مناسب این اتاق می باشد. استفاده از موکت برای کفپوش اتاق کودکان مانع مناسبی در مقابل افتادن کودکان بر روی زمین می باشد که با کف سرامیک و.... برخورد نمی کنند. برای اطلاع از فروشگاه فروش موکت پالاز  به سایت مراجعه کنید.

کیفیت موکت بسیار مهم است برخی از انواع موکت ها به مرور کمرنگ تر می شوند به خصوص در صورت تابش خورشید به صورت مستقیم ، بخش هایی از موکت دچرا رنگ پریدگی می گردد که اگر موکت ها را از مرکز معتبر با کیفیت بالا تهیه کنید ، این تغییرات رخ نخواهد داد. فروشگاه اینترنتی مای دکوری از فروشگاه های فروش انواع کفپوش به صورت مستقیم است که کیفیت و قیمت مناسب و رضایتمندی مشتریانش را هدف اصلی قرار داده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 669
نمایش همه
علاقه مندی ها ()