نایلون شیرینگ از معروف ترین دسته بندی های نایلون محسوب می شود که دارای ابعاد و اندازه های متفاوت می باشد که می توان برای بسته بندی انواع محصولات با طول، عرضه و ارتفاع متفاوت به کار برد. با اختراع پلاستیک شیرینگ، شکل ظاهری بسته بندی محصولات شکیل تر از گذشته شد، همچنین کالاها را در برابر شرایط محیطی ایمن نگه می دارد. برای اطلاع از قیمت نایلون شیرینگ به سایت مراجعه کنید.

ویژگی نایلون شیرینگ

شرکت های تولیدکننده نایلون شیرینگ، به دو صورت تک لایه و چند لایه تولید می شوند. تعداد لایه های نایلون متناسب با کالاهای مختلف طراحی شده است. هر چه ضخامت و لایه های سلفون شیرینگ بیشتر باشد، کیفیت پلاستیک شیرینگ بهتر و مستحکم تر است. معمولاً تولید کنندگان پلاستیک شیرینگ، عرض نایلون ها را از 10 سانتی متر تا 120 سانتی متر با ضخامت های 30 الی 200 میکرون در نظر می گیرند که قابلیت استفاده برای مصارف مختلف را داشته باشند. در حال حاضر شرکت های تولید کنندۀ نایلون بسته بندی شیرینگ، موقعیت را برای متقاضیان خرید نایلون شیرینگ سفارشی نیز فراهم نموده است. نکتۀ قابل توجه در تولید نایلون های بسته بندی ، این است که در بازار رنگ بندی های مختلفی از سلفون شیرینگ عرضه می شود و موجب افزایش محبوبیت نایلون شیرینگ شده است.

لیست قیمت نایلون شیرینگ

قیمت خرید نایلون شیرینگ بر اساس اندازه و ضخامت نایلون می باشد. به عنوان مثال نایلون شیرینگ تک لایه دارای قیمت ارزان تر می باشد. اگر قصد محافظت و ضربه گیری محصولات را دارید، بهتر است نایلون شیرینگ چند لایه خریداری نمائید که دارای ضخامت بیشتری می باشد و کالا را در برابر ضربه های وارده حین نقل و انتقال ایمن نگه می دارد.

شرکت دریا پلاستیک مفتخر است با سال ها تلاش توانسته خدمات ارزنده ای به مشتریان ارائه دهد و پلاستیک های صنعتی با دوام را عرضه کند. شما مشتری گرامی برای دریافت لیست قیمت انواع نایلون شیرینگ می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 567
نمایش همه
علاقه مندی ها ()