آشنایی بیشتر با مینی ویدئو پروژکتور مدل T1 plus

مینی ویدئو پروژکتور مدل T1 plus هزینه ی کمی دارند و برای هر حرفه ای مناسب  هستند  و افراد با بودجه های کم نیز می توانند به راحتی این مینی ویدئو پروژکتور مدل T1 plus  را تهیه کنند و از مزایای ویژه ی آن استفاده نمایند. این دستگاه دارای کاربری متوسط است و از منوی جدیدی برخوردار است و از آن می توان برای منازل مختلف و محیط های آموزشی استفاده کرد. مینی ویدئو پروژکتور مدل T1 plus قابل حمل است و وزن کمی دارد و می توان آن را به راحتی جا به جا کرد و برای محیط های آموزشی و آموزشگاه ها، سمینارها، تدریس و ... از آن استفاده نمود.

بیشترین کاربرد این ویدئو پروژکتور برای محیط های اموزشی است و نصب و استفاده از آن به راحتی صورت می گیرد. در مینی ویدئو پروژکتور مدل T1 plus پیچی وجود دارد که می توان به کمک آن پیچ دستگاه را به دیوار متصل نمود، یا در سقف و زمین استفاده نمود. برای خرید از  مرکز فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T1 PLUS  به سایت مراجعه نمایید.

ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور مدل T1 plus

این ویدئو پروژکتور برای نمایش فایل های صوتی و تصویری استفاده می شود. در این ویدئو پروژکتور ها امکان استفاده از فلش وجود دارد. طول عمر لامپ مینی ویدئو پروژکتور مدل T1 plus حدود 20 هزار ساعت است. رزولوشن این دستگاه مورد قبول و متناسب است و حداکثر میزان رزولوشن آن 1920*1080   است و پورت های HDMI و  VGA  و AV  و USB  را پشتیبانی می کند.

مینی ویدئو پروژکتور مدل  T1 plus از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و انتخابی عالی و متناسب محسوب می شود و دسترسی آسانی دارد. کوچک و کم  وزن بودن این ویدئو پروژکتور ها باعث سهولت در استفاده از آن ها شده است و کاربرد آن ها را راحت تر کرده است. اکثر افرادی که این نوع پروژکتور ها را خریداری می کنند، قابلیت قابل حمل بودن ان را مورد توجه قرار می دهند. این مدل از ویدئو پروژکتور می تواند به کامپیوتر، گوشی و ... متصل شود و در برند های مختلف به فروش می رسد. فروشگاه اینترنتی نی زا کالا با فروش محصولات باکیفیت و ارزان در خدمت شماست. برای خرید از  مرکز فروش ویدئو پروژکتور   به سایت مراجعه نمایید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 607
نمایش همه
علاقه مندی ها ()