لیبل ها برچسبی حاوی اطلاعات هستند که بر روی کالا ها و اشیا چسبانده می شوند تا با نگاه بتوان اطلاعتی مختصر درباره ی آن محصول به دست آورد. اطلاعاتی که روی لیبل چاپ می شود شامل کشور سازنده، تاریخ تولید و انقضا ، توضیح مختصر و... می باشد. برای خرید انواع لیبل به سایت مراجعه کنید.

لیبل متال

از مقاوم ترین لیبل ها بوده و در شرایط سخت نیز ماندگاری دارد. از این لیبل مکان های حرارتی نیز استفاده می شود و چاپ آن با ریبون رزین انجام گرفته و بیشتر در صنعت خودروسازی و لوازم برقی دیده می شود.برای چاپ انواع لیبل بطری به سایت مراجعه کنید.

لیبل وید

لیبل وید نوع دیگری از لیبل های بادوام بوده که دو نوع دارد که در زمان کندن برچسب مقداری از نوشته روی سطح باقی می ماند و لیبل قابلیت چسباندن دوباره را ندارد و از این نوع لیبل معمولا برای بررچسب گارانتی استفاده می شود که یکبار مصرف می باشد.

لیبل سکوریتی

لیبل سکوریتی لیبلی است که برای برچسب اموال و یا در مواردی برای گارانتی محصولات استفاده می گردد زیرا این لیبل ها قابل جدا شدن نبوده و در زملن جدا شدن پودر خواهد شد.

لیبل تایوک

لیبلی بادوام بوده که از الیاف پارچه ای تشکیل شده و در ساخت قطعات خودرو و... استفاده می گردد.

بسیار اهمیت دارد که چاپ لیبل به بهترین شکل و توسط دستگاه های به روز انجام گیرد تا کیفیت بالایی داشته باشد. شرکت خدمات چاپ سورن از مراکز معتبری است که خدمات چاپ لیبل را ارائه می دهد و در این مجموعه از کارکنان ماهر و باتجربه و دستگاه های پیشرفته با هدف کارایی عالی ، بهره گرفته می شود. برای سفارش چاپ لیبل برای فعالیت های مختلف از طریق لینک به سایت رسمی این مرکز مراجعه فدمایید و درخواست خود را ثبت کرده و یا با ما تماس بگیرید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 588
نمایش همه
علاقه مندی ها ()