قطعات بیل بکهو  را می توان به سادگی از مراکز نمایندگی و فروشگاه های معتبر عرضه کننده لوازم یدکی ماشین آلات عمران و راه سازی تهیه کرد.  بیل بکهو از پر استفاده ترین ماشین های موجود در صنایع کشاورزی، باغداری، دامپروری، ساختمان سازی و غیره می باشد، که به دلیل ابعاد و وزن کم می توان از آن در پروژه هایی که فضای محدودی را برای کار دارند استفاده نمود. استهلاک، ساییدگی و شکستگی از مهمترین عوامل خرابی قطعات بیل بکهو و دیگر برند های صنعتی سازنده قطعات و لوازم یدکی می باشد، و به مرور زمینه تعویض آن ها را با قطعات اصلی فراهم می کند. بیل بکهو یک ماشین چند کاره می باشد، که از ترکیب لودر و بیل مکانیکی ساخته شده است، و به آن لودر بکهو هم می گویند، که ویژگی های هر دو ماشین را در توان های متوسط و محدود دارد.  قیمت قطعات بیل بکهو متناسب با نوع قطعه و کاربرد آن تغییر می کند، اما در مجموع هزینه های تعمیر و نگهداری این ماشین آلات بسیار مقرون به صرفه است.

سیستم فشار هیدرولیک، پایه های تعادل، موتور، بیل و لودر از مهمترین قطعات بیل بکهو می باشند، که در صورت اختلال در عملکرد هریک از آن ها امکان کار با این ماشین صنعتی کوچک وجود ندارد.  از دیگر مزایای استفاده از بیل بکهو می توان به بالا رفتن سرعت انجام عملیات خاک برداری اشاره کرد، زیرا این ماشین آلات قابلیت چرخش را تا 270 درجه دارند و  می توانند بدون جابجایی فرایند دپو را انجام دهند. متقاضیان خرید اینترنتی قطعات بیل بکهو می توانند با مراجعه به مراکز معتبر فروش لوازم یدکی ماشین آلات عمرانی با مناسب ترین قیمت قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی بزرگ ترین مرکز فروش قطعات بیل بکهو و دیگر تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین و عمرانی در کشور می باشد، که تمامی محصولات خود را با ارزان ترین قیمت و گارانتی تعویض به دست مخاطبینش در سراسر کشور می رساند.برای خرید و فروش قطعات بیل بکهو هپکو  به سایت مراجعه کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 500
نمایش همه
علاقه مندی ها ()