خرید سیمان همان طور که دارای انواع متفاوتی است، کاربرد های گوناگونی نیز دارد. استفاده از سیمان هنگام خرید انواع سیمان معمولا برای ساخت ملات و بتن است. در ادامه ی مطالب به طور مختصری کاربرد انواع سیمان را در سیمان های متفاوت توضیح می دهیم.

خرید سیمان پرتلند و کاربرد آن در ساخت و ساز:

همانطور که در مقاله های قبلی ذکر کردیم سیمان پرتلند دارای پنج تیپ سیمان می باشد که در تولید محصولاتی که با فشار زیادی داخل قالب جا می گیرند و شکل می گیرند استفاده می شود. از این محصولات می توان آجر، بلوک، موزاییک ها، تیر سقف ها و اتصالات خط آهن را نام برد. سیمان ضد آب در برابر بخار آب کاری نمی تواند انجام دهد ولی از نشت آب جلوگیری خواهد کرد. سیمان ضد آب سفید و خاکستری رنگ می باشد. سیمان پرتلند نوع پوزولانی نیز به دلیل دارا بودن ۱۵٪ پوزولان در بتن ریزی های گسترده از آن استفاده می شود.

خرید سیمان معمولی و کاربرد آن در ساخت و ساز:

این سیمان ها را می توان با افزودن موادی به سیمان معمولی رنگی نمود. مثلا سیمان رنگ روشن را سیمان سفید اضافه می کنند. برای سیمان سبز از سنگ هایی که کروم دارند، برای ایجاد سیمان آبی از سنگ های دارای کبالت ، برای ساختن سیمان زرد از سنگ دارای آهن، برای ساخت سیمان قرمز از سنگ دارای اکسید آهن و ساخت سیمان سیاه از سنگی استفاده می کنند که دارای آهن دو ظرفیتی باشد. کاربرد این سیمان ها جنبه ی تزئینی آن می باشد و این نوع سیمان را بیش تر برای نما و دکوراسیون ها استفاده می کنند.

خرید سیمان پلاستیکی و کاربرد در ساخت و ساز:

این سیمان مناسب استفاده در بتن به دلیل ایجاد هوا نمی باشد و در پلاستر های مربوط به سیمان پرتلند  و گچ و سیمان کاربرد دارد.

خرید سیمان بنایی و کاربرد در ساخت و ساز:

 این سیمان نیز در اکثر کشور ها به منظور کاربرد بنایی مورد استفاده قرار می گیرد و لازم به ذکر است که فرمول ساخت آن توسط هر کشوری دارای فرمول خاصی است  و مخفی می باشد. برای سفارش انواع مصالح ساختمانی از راه های ارتباطی زیر برای برقراری تماس با کارشناسان ما در شرکت آرین سازه رهام استفاده نمایید.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 615
نمایش همه
علاقه مندی ها ()