هنگام خرید شن و ماسه باید به این نکته توجه نمود که شن و ماسه ها در صنایع گوناگون کاربرد های متفاوت دارند به همین دلیل باید طبق نیاز به خرید انواع شن و ماسه پرداخت. کیفیت شن و ماسه ها با هم تفاوت دارند و در کاربرد های حیاتی مانند ساخت ساختمان ها و ... به کار می روند. از این رو باید به نکاتی در خرید شن و ماسه دقت نمود. شن و ماسه ها در ساختمان علاوه بر این که در تولید سازه های بتن نقش دارند. ساخت فونداسیون یا پی سازی برای ساختمان هایی با تعداد طبقات بالا نیازمند استفاده از شن و ماسه و هم چنین بتن است. برای ساخت بتن نیز از شن و ماسه به مقدار قابل توجهی استفاده می شود. همچنین در ساختمان هایی که در حال ساخت می باشد به خرید شن و ماسه می پردازند زیرا بین آجر ها از ملات ماسه سیمان استفاده کرده و بین آجر ها استفاده می کنند که دارای شن و ماسه می باشد. همچنین برای موزاییک کردن ساختمان و کاشی کردن آن باید برای خرید شن و ماسه اقدام نمود.

سایر کاربرد های ساختمانی خرید شن و ماسه:

 در ساخت سازه هایی که دارای زیر زمین هستند نیز دانه بندی می کنند که این دانه بندی با استفاده از شن و ماسه می باشد تا جلوی رطوبت کف زمین گرفته شود. برای نگهداری لوله های ساختمانی و تاسیسات که در کف زمین است نیز، روی لوله ها را علاوه بر رنگ های ضد زنگ، پشم های شیشه، نایلون ها پوشاننده و غیره، لایه های ماسه را هم به کار می برند. با ریختن ماسه در پوکه یا ملات باعث می شوند که روی لوله ها اثر بدی به جای نماند. در ساختمان ها همچنین برای زیبا سازی کف محوطه ها نیز از شن و ماسه های رنگی استفاده می کنند که ‌‌‌علاوه بر کاهش هزینه های مربوط به موزاییک یا سنگ فرش کردن می توان از فضای زیبای محوطه لذت برد.

از راه های ارتباطی زیر برای خرید انواع مصالح ساختمانی از شرکت آرین سازه رهام اقدام نمایید.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

 

 

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 632
نمایش همه
علاقه مندی ها ()