شرکت آموت محصولات زیادی در زمینه عرضه پهپاد دارد. در واقع شرکت آموت کلیه تجهیزات برای پرواز و عملکرد بهتر دستگاه ها را نیز در نظر گرفته است. همان طور که می دانید امروزه پهپادها به شکل حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند. در حال حاضر این هلی شات ها برای مقاصد اقتصادی، اجتماعی، نظامی، گردشگری، فرهنگی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت آموت و عرضه فانتوم

شرکت آموت در زمینه عرضه فانتوم نیز فعالیت می کند. بیشتر افراد این پهپادها را با مقاصد نظامی می شناسند. هر چند این موضوع فقط مربوط به بخشی از خدمات مربوط به فانتوم ها می باشد.

مویک ایر 2، مویک مینی، مویک 2 و ... از جمله پهپادهای عرضه شده در شرکت آموت می باشند. اینکه شما تمایل داشته باشید از چه نوع پهپادی بهره مند شوید، بستگی به نظر شخصی تان دارد. در واقع هدف شما از خرید و تهیه پهپاد می تواند نوع پهپاد انتخابی شما را مشخص کند.

هر کدام از پهپادها در فروشگاه آموت با بردهای گوناگونی عرضه می گردند. از این رو این شما هستید که تصمیم نهایی را درباره پیکسل تصویر برداری، زمان فیلمبرداری و برد آن ها را تعیین می کنید.

مویک مینی از جمله محصولات عرضه شده در شرکت آموت می باشد. این پهپاد به دلیل این که یک پهپاد کامپکت است، بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در واقع این مویک بسیار جمع و جور بوده و همین موضوع حمل و نگه داری از آن را آسان می کند. بنابراین بیشتر افراد ترجیح می دهند از این هلی شات برای فیلمبرداری بهره مند شوند. کیفیت فیلمبرداری این مویک نیز قابل توجه بوده و تولید فیلم هایی در حد کیفیت سینما را موجب می گردد.

بسیاری از افراد نیز کیفیت بالاتری را برای فیلمبرداری ترجیح می دهند. به همین خاطر بهره مندی از انواع مویک ایر 2 به آن ها پیشنهاد می شود.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 592
نمایش همه
علاقه مندی ها ()