اکچویتورauma یک قطعه اضافی الکترومکانیکی می باشد، که در آخرین مراحل نصب سیستم قرار می گیرد، و طبق پروتکل های خاصی، کنترل مکانیکی انواع شیرآلات را به صورت اتوماتیک و خودکار انجام می دهد. کمپانی آیوما با بیش از 60 سال سابقه مستمر و موفق در زمینه طراحی و تولید انواع عملگر های برقی و گیربکس هایی صنعتی بر پایه پیچیده ترین مباحث علمی، استفاده از آخرین استاندارد های جهانی و فعالیت مستمر آن با نهادهای بین الملی صدور گواهینامه های کنترل کیفی برای هر جزء از قطعات یدکی اکچویتورهای آیوما  معتبر تولیدی توانسته از جایگاه خود به عنوان برترین و معتبر ترین تولید کننده عملگرهای برقی و کنترلی حمایت نماید، و در این صنعت به یک کمپانی بی رقیب در کیفیت و دوام محصولات تبدیل شود. از مهمترین دلایل خرید اکچویتورauma در صنایع بزرگ و حساس پایپینگ می توان به کنترل تولید، افزایش امنیت سیستم و زیر ساخت های آن، گشتاور زیاد و یا مورد نیاز برای باز و بسته کردن شیر ها، قطع عملگر سیستم از راه های دور و ایمن در شرایط بحرانی و حساس و غیره اشاره کرد.

اکچویتور های auma بر حسب نوع و انرژی دریافتی که از انواع منایع مکانیکی، هیدرولیکی، نیوماتیکی و الکتریکی دریافت می کند، و نحوه ی کارکرد آن ها در دسته های خطی و دورانی قرار می گیرند، که عملگر های دورانی در یک مسیر دورانی در مدت زمانی که کاربر تعیین می کند، قابلیت گردش را دارد، و نسبت به عملگرهای خطی که در یک مسیر محدود به سمت جلو وعقب حرکت می کند، در زوایای مختلف حرکت می کند. قیمت اکچویتورauma با توجه به نوع عملگر، توان و ضریب امنیت آن متغیر می باشد، کیفیت این عملگرها اکنون اثبات شده می باشد، و اولین برندی است که متقاضیان برای خرید های خود به آن مراجعه می کنند.

گروه صنعتی برگزیدگان از معتبرترین نمایندگی های فروش اکچویتورauma  و دیگر محصولات این برند معتبرآلمانی می باشد، و این امکان را برای خریداران فراهم کرده است، تا با ارزان ترین قیمت موجود در بازار و گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش شرکتی این محصولات را در سراسر کشور عرضه نماید.

آدرس شرکت : خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارکشهر پاساژ بزرگ خیام طبقه پنجم واحد 570
تلفن تماس : 02133904298-02133941736-09123019961

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 719
نمایش همه
علاقه مندی ها ()