نکاتی در مورد تایر ماشین

تایر یا لاستیک ماشین از جمله ملزوماتی است که یک خودرو بدون وجود آن بی‌معناست. میزان روانی و حرکت اتومبیل در کنار سایر فاکتورها تا حد زیادی به انواع تایر بستگی دارد. ایمنی سفر شما نیز در گرو کیفیت لاستیک‌هایی است که استفاده می‌کنید.

4 عملکرد اساسی تایر

  • تایر عملیات ترمز و هم‌چنین شتاب‌گیری را فراهم می‌کند.
  • کنترل جهت و فرمان بر نیز بر عهده‌ی لاستیک ماشین است.
  • لاستیک وزن خودرو را تحمل می‌کند.
  • مانند کمک‌فنر در دست‌اندازهای جاده به کار می‌آید.

دلایل اهمیت تایر

  • ایمنی: هر تایر یک چهارم وزن وسیله‌ی نقلیه‌ی شما را تحمل می‌کند. به همین دلیل اگر برای یکی از این لاستیک‌ها مشکلی پیش بیاید ممکن است منجر به عدم تعادل خودرو شود. تایرها در کنترل فرمان و جاده موثر هستند.
  • بهره‌وری: اگر لاستیک‌ها تنظیم نشده باشند و یا پنچر شوند منجر به مصرف سوخت بالا می‌شود. اگر به هر دلیلی یکی از لاستیک‌ها به درستی عمل نکند، ارتباط میان لاستیک و جاده به درستی صورت نمی‌گیرد و همین امر موجب می‌شود خودروی شما به سختی حرکت کند. نتیجه‌ی این امر مصرف سوخت بیشتر خواهد بود.
  • کارایی: زمانی که تایر خودروی شما آج‌های مناسبی داشته باشد و تنظیم باد نیز به شکلی درست انجام شده باشد، می‌توانید تفاوت را به هنگام رانندگی احساس کنید و احساس آرامش و راحتی داشته باشید. اما اگر لاستیک‌های مناسبی نداشته باشید خودرو دچار لرزش می‌شود و این امر رانندگی را با اختلال مواجه می‌کند.
  • کشش: برخورداری از کشش حداکثری در لاستیک خودرو تا حد زیادی در رانندگی اثر می‌گذارد. این موضوع شما را مطمئن می‌کند که حتی در شرایط سخت بارانی و برفی نیز می‌توانید کنترل وسیله‌ی خود را در دست داشته باشید. تعداد آج‌های مناسب موجب می‌شود خودرو از آب و برف عبور کند و دچار لغزش نشود. اگر لاستیک آج نداشته باشد، در سطوح مرطوب دور خود می‌چرخد و موجب انحراف می‌شود.

به این دلایل است که باید مدام به لاستیک‌ها و تنظیم باد آن‌ها توجه کرد تا بتوان علاوه بر ایمنی، به آسایش نیز دست یافت. برای سفارش و خرید انواع لاستیک سواری و غیره با کارشناسان ما در دیجی تایر در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 481
نمایش همه
علاقه مندی ها ()