لاستیک هدوی از چین تا جهان

کشور چین همواره در تولید محصولات مهم حرف اول را می‌زند. این کشور یکی از قطب‌های لاستیک‌سازی نیز به شمار می‌رود. لاستیک های هدوی یکی دیگر از تولیدات مطرح این کشور است که به شهرتی جهانی دست یافته است. شاید اصلا تعدد برندهای مختلف در چین است که موجب شده است کارخانه‌های زیادی در این کشور دست‌به‌کار شوند تا از طریق خدمات متفاوتی که ارائه می‌دهند بتوانند از سایر رقبا موفق‌تر عمل کنند. اگر شما نیز مانند برخی افراد تصور می‌کنید که این محصولات چینی از کیفیت بالایی برخوردار نیستند بهتر است به این نکته توجه کنید که لاستیک هدوی دارای نمایندگی‌های فعال در قاره‌های مختلف و در کشورهای متعددی است و نبض بازار را در دستان خود دارد. محصولات این برند چنان معتبرند که عده‌ای کوشیده‌اند با تقلید از لاستیک‌های این شرکت، محصولاتی مشابه تولید کنند. از همین رو هنگام خرید انواع مختلف لاستیک هدوی به اصل بودن آن دقت کنید.

لاستیک هدوی پاسخگوی نیازهای مشتریان

شرکت هدوی تعهد خود را در طول سالیان به مشتریان نشان داده است. لاستیک هدوی با بهره‌گیری از تیم مدیریت حرفه‌ای در بخش طراحی و تولید و از طریق همکاری با تولیدکنندگان بزرگ خودرو توانسته است نام خود را در این عرصه بر سر زبان‌ها بیندازد.

چه بخواهید داخل شهر رانندگی کنید و چه به دنبال راه‌حل‌های اقتصادی برای حمل‌ونقل در جاده‌های روستایی باشید لاستیک هدوی محصول مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این کمپانی کیفیت بالای محصولات خود را همواره تضمین کرده و از این رو مشتریان را به خرید انواع لاستیک خود ترغیب کرده است.

عمر مفید لاستیک‌ هدوی باعث می‌شود از پرداخت هزینه‌های گزاف برای خرید لاستیک جدید بی‌نیاز شوید و مسافت زیادی را با خیال راحت به رانندگی مشغول باشید. از آن‌جایی که این برند معتبر در مسیر رشد و توسعه گام برمی‌دارد . دیجی تایر امکان خرید آنلاین محصولات لاستیک هدوی را نیز فراهم کرده است و در ایران نیز می‌توان محصولات این برند را خریداری کرد.

ارتباط با ما

آدرس: خيابان شريعتی- پايين تر از پل رومی- بالاتر از پل صدر- پلاك ١٧٣٧- بازرگانی میرجعفری

تلفن تماس: ٢٢٢٠٦١٦١   ٢٢٢٠١٦٢٠  ميرجعفری

موبايل خدمات پشتيبانی : ٠٩١٢١١٢٧٨٨٨ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 495
نمایش همه
علاقه مندی ها ()