تعریف استرچ:

استرچ در لغت نامه انگلیسی به معنای کشیدن، کشیده شدن و کش آمدن است انواع استرچ لایه ای است از جنس پلیمر که برای عایق کردن هر چیزی از آن استفاده می شود که هنگام استفاده از آن، کش می آید و اینگونه به محصولات چسبیده و آن ها را عایق می کند. این لایه ی پلیمری از جنس پلاستیکی می باشد که انواع متفاوت و کیفیت های مختلفی دارد.  شکل این ماده هنگام تولید آن در عرض و طول های مختلف به صورت رول مانند ایجاد می شود.

ماده ی تشکیل دهنده ی استرچ چیست؟

استرچ ها همان طور که ذکر شد از جنس پلیمر می باشند. بیشترین ماده تشکیل دهنده ی آن ها از پلی اتیلن می باشد که دارای چگالی کم خطی است. اتیلن با کوپلیمر سازی به کمک آلفا الفین هایی  مانند بوتان، اوکتان و هگزان، استرچ را می سازند. هر چه این آلفا الفین هایی که در ساخت این ماده استفاده شود بالاتر باشد یعنی دارای کربن بیش تری باشد مانند استفاده از هگزان ها و اوکتان ها جنس استرچ نیز دارای کشیدگی، استحکام و در نتیجه کیفیت مطلوب تری خواهد شد. هر چه کشیدگی این لایه ی پلیمری بیشتر و پارگی و سوراخ شدگی هنگام عایق کردن محصولات کمتر باشد این لایه از کیفیت بالاتری برخوردار است.

این لایه های پلیمری  بسیار لایه های نازک و سبک می باشند. استفاده از این لایه های پلاستیکی برای روکش کردن انواع و اقسام محصولات تولیدی صنایع مختلف، روکش انواع مواد غذایی ، روکش کردن انواع وسایل خانگی تولید کارخانه ها برای عدم نفوذ گرد و خاک و... انجام می شود. هر چه این لایه ها نازک تر باشند و کشش آن ها بیش تر باشد نشان دهنده ی جنس بهتر آن هاست. استفاده از این لایه های پلاستیکی در موارد مختلف علاوه بر صرفه ی اقتصادی آسیب کمتری به محیط زیست خواهد زد زیرا وزن آن ها نسبت به نایلون ها و پلاستیک های معمولی بسیار پایین تر می باشد.

در صنعت دو نوع از این ماده تولید می شود. نوعی از آن دستی است مانند سلفون که برای مصارف خانگی و مشاغل کوچک مفید است و نوع دیگر برای ماشین های پالت استرچ مناسب می باشد که به وسیله ی این دستگاه عمل عایق کردن و پوشش دهی را انجام می دهند.

دریا پلاستیک فعال در زمینه فروش انواع نایلون حبابدار ، شیرینگ ، استرچ پالت و غیره می باشد.

تماس با ما

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 650
نمایش همه
علاقه مندی ها ()