برخی از مهم ترین کاربرد های نایلون عریض:

تولید حوضچه با نایلون عریض:  ایجاد یک حوضچه ی مصنوعی برای صرفه جویی در مصرف آب با استفاده از نایلون های عریض  امکان پذیر است. در داخل کشور، شهر های جنوبی پیشگام ترویج این روش به شکل گسترده قرار دارند و ما شاهد رشد چشم گیر آن هستیم.

گل خانه: ساخت گل خانه  یک روش کشاورزی است که در آن محصول در یک محیط کنترل شده پرورش می یابد و از طریق یک چهارچوب یا پلاستیک محکم از طریق یک قاب پوشانده می شود. استفاده از نایلون های عریض در ایجاد گل خانه ها بسیار مطرح می باشد.

تولید مالچ: این یک روش کشاورزی است که در آن محصولات زراعی از طریق سوراخ های ورق کاشته می شوند، که روی زمین گذاشته شده است. از تماس خاک با جو جلوگیری می کند و از این رو به جلوگیری از ریزش رطوبت کمک می کند. این روش با استفاده از نایلون عریض می تواند کاردهی بیشتری داشته باشد.

آیا استفاده از نایلون عریض می تواند ضرر داشته باشد:

همان طور که با نگرانی های مربوط به نایلون عریض در سایر بخش ها مواجه هستیم، مواردی نیز در کاربرد نایلون های عریض در بخش کشاورزی وجود دارد.  دانشمندان دریافته اند با گذشت زمان، باقیمانده های نایلون های عریض می توانند تخلخل خاک و گردش هوا را کاهش  دهند، جوامع میکروبی را تغییر داده و باروری بالقوه را  نیز کاهش دهند. هم چنین نشان داده شده است که نایلون عریض، قطعات پلاستیکی بالقوه سرطان زا را در خاک آزاد می کنند، جایی که می توان آن ها را در سبزیجات برداشت و در هنگام مصرف مواد غذایی خطر بزرگی برای سلامتی انسان ایجاد می کند. قطعات باقیمانده از نایلون عریض در مزارع هم چنین می توانند سموم دفع آفات و سایر سموم به کار رفته در محصولات را جمع آوری کنند. این یک خطر ویژه برای گوسفندان، بز ها و دیگر چرای دام ها در ساقه های زراعی به دلیل پتانسیل آن ها در مصرف مواد پلاستیکی یا مواد شیمیایی موجود در نایلون عریض است. هنگامی که محصولات پنبه ای در خاک آلوده به پلاستیک رشد می کنند، خطر آلودگی آن وجود دارد. اگر چنین اتفاقی بیفتد، کیفیت خروجی پایین می آید زیرا رد پای پلاستیک می تواند در روند رنگ آمیزی دخالت کند.

برای سفارش و خرید انواع استرچ پالت ، نایلون عریض ، نایلون شیرینگ ، نایلون حبابدار و غیره به وب سایت دریا پلاستیک مراجعه نمایید.

تماس با ما

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 696
نمایش همه
علاقه مندی ها ()