مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 یکی از پرطرفدارترین انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار می باشد. استفاده از این نوع ویدئو پروژکتور، امکان استفاده کردن از دستگاه را ساده تر از گذشته نموده است. در واقع با خرید مینی ویدئو پروژکتور های وای فای دار مدل T7 می توان با استفاده از ارتباط شبکه ای با دیگر دستگاه های دیجیتال ارتباط برقرار نمود و در نتیجۀ آن تصاویر و ویدئوها را پخش نمود. کاربرد دستگاه ویدئو پروجکشن بسیار متعدد می باشد که در نتیجۀ استفاده از آن، سهولت در اجرای پروژه ها و سمینارها را به همراه دارد.

با خرید ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار می توان در محافل همایش، کنگره ها، کلاس های تدریس آموزشگاه و سایر فضاهای سمیناری استفاده نمود. همچنین برای اجرای گیم و بازی های پلی استور نیز می توان از مزایای دستگاه ویدئو پروژکتور جیبی قابل حمل استفاده نمود. با توجه به نوع طراحی این دستگاه، می توان بیان کرد، از میزان کابل کشی های مرتبط به دستگاه می توان کاست و در عین حال امکان ارتباط و درسترسی به تنظیمات دستگاه را نسبت به گذشته ساده تر نموده است.

فروش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7

فروش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 امکان اتصال بی سیم را به وسیلۀ قابلیت وای فای برای کاربر فراهم می نماید. همچنین از دیگر مزایای کاربردی این محصول، می توان ذکر کرد که به راحتی می توان داخل کیف و جیب قرار داد و در هر موقعیت و مکانی از آن استفاده نمود. به عنوان مثال برای اجرای سمینارهای دانشگاهی و کنفرانس های خارج از شرکت، می توانید با در اختیار داشتن دستگاه ویدئو پروژکتور وای فای دار مطالب علمی خود را تدریس کنید و دید کاملی از مطالب را برای حضار بوجود آورید.

به راحتی می توانید به دستگاه های پخش کننده متصل نمائید و تبادل اطلاعات و پردازش داده ها را به سهولت انجام دهید. لازم به ذکر است که این مدل از دستگاه های ویدئو پروژکتور با استفاده از منبع تغذیه باطری، تأمین انرژی الکتریکی خود را فراهم می کند. با توجه به مدل دستگاه، می تواند میزان ظرفیت باطری دستگاه متفاوت از یکدیگر باشد که علّت آن به حجم و مشخصات فنی ویدئو پروژکتور باز می گردد.

از مشخصات فنی دستگاه مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • وزن سبک
  • قابلیت WiFi
  • کنتراست 1 : 1800
  • ابعاد 208*168*78 میلی متر
  • طول عمر بالای لامپ ( لنز ال یی دی )
  • امکان اتصال به سقف، زمین و دیوار
  • مصرف برق 60 وات و باتری داخلی
  • وضوح تصویر بالا با رزولوشن نمایشگر 480*800 پیکسل
  • برخورداری از پورت های ویدئو، اچ دی ام آی، آدیو، وی جی ای، یو اس بی، وای فای، میکروفن و بلندگو

قیمت مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7

قیمت مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 بر اساس توان و مشخصات فنی دستگاه مشخص می گردد. البته در حال حاضر نوسانات بازار تأثیر منفی بر روی نرخ خرید دستگاه های ویدئو پروژکتور گذاشته است و شاهد ثبات قیمت نمی باشیم. در ضمن با توجه به اینکه طراحی و ساخت این دستگاه ویدئو پروژکتور در ایران، قیمت خرید آن نسبت به برندهای مشابه خارجی بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشد. همچنین شامل گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند و در صورت مشاهدۀ هر نوع ایراد، مشکل موجود در سیستم در مدت زمان کوتاه مرتفع می شود.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان تولیدکنندۀ جدیدترین دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی و وای فای دار و همچنین اندرویدی در تهران فعالیت دارند و پخش آنها را به سراسر کشور محیا ساخته است.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 799
نمایش همه
علاقه مندی ها ()