طراحی دکوراسیون داخلی را می توان به دو بخش تغییرات ساختاری و سازه ای و تغییرات تزئینی و جانبی تقسیم کرد، که در بخش دوم طراحان به سراغ ترکیب های مختلف رنگ شناسی، سبک های طراحی داخلی، تهیه مبلمان، پرده و دیگر اشیاء داخلی ساختمان می پردازند تا در نهایت یک طراحی دکوراسیون داخلی بی عیب و نقص را بتوانند ارائه دهند، که در کنار زیبایی و جذابیت، قیمت مناسبی هم داشته باشد. یک طراح داخلی علاوه بر دانش مهندسی و معماری هنر چیدمان و رنگ شناسی را هم دارد، و بر روی تمام بخش های سازه متمرکز می شود تا با استفاده از نظرات، کاربری محیط و بودجه مشتری و تلفیق این موارد با انواع سبک های مدرن، کلاسیک، سنتی، روستیک، مینیمال و غیره بتواند یک اثر هنری ایده آل خلق نماید. قیمت اجرای طراحی دکوراسیون داخلی به موارد بسیار زیادی بستگی دارد، که از مهمترین آن ها می توان به نوع وکیفیت متریال مصرفی اشاره کرد، البته این هنر طراحان می باشد، که مواد اولیه را متناسب با بودجه مشتریان انتخاب نمایند.

هدف از طراحی دکوراسیون داخلی از مشخصه های اصلی اجرا و پیاده سازی طرح ها و الگوهای مختلف می باشد، کهدر انواع سازه های مختلف مانند ویلاها، منازل شخصی، سازمان های دولتی، خصوصی، ورزشگاه ها، هتل ها، فروشگاه ها و غیره متفاومت می باشد، برای مثال در طراحی دکوراسیون داخلی در سالن های زیبایی علاوه بر جذابیت و تناسب آن با محیط کاربری استفاده از تابلو ها و پوستر های طراحی و مراقبت از پوست و مو و همین طور بهداشت محیط از موارد تاثیر گذار در جذب مشتریان می باشد، که باید به طور ویژه به آن ها دقت نمود.

شرکت معتبر معماری و طراحی دکوراسیون هیرادانا از پیشگامان هنر طراحی و دکوراسیون داخلی در تهران می باشد، که با استفاده از بهتری و مدرن ترین امکانات، و تکیه بر جدیدترین متدهای طراحی و تطابق آن ها با نظرات مخاطبان خود توانسته اعتماد و رضایت آن ها را جلب نماید، و در شمار برگزیدگان هنر طراحی و دکوراسیون داخلی با مناسب ترین قیمت قرار بگیرد.

طراحی دکوراسیون داخلی یک هنر بسیار جذاب و پر طرفدار می باشد، که به فضای داخلی ساختمان ها طراوت، شادابی و زیبایی می بخشد. در این هنر مدرن در ابتدا به چیدمان کلی ملحقات ساختمان پرداخته می شود، و در ادامه به مباحث تزئینی، رنگ شناسی و دکوارسیون داخلی توجه می شود. طراحی دکوراسیون معمولا با اهداف خاصی انجام می شود، که در انواع سازه هانظیر منازل، ویلاها، فروشگاه ها، مراکز درمانی،تجاری، رستوران ها و غیره متفاوت می باشد، و به نوعی می توان طراحی دکوراسیون داخلی را از جمله روش های تبلیغاتی مشاغل گوناگون قلمداد کرد، که تنها یک بار برای آن هزینه می شود، و تا مدت ها سبب جلب و جذب مشتریان متعدد می شود. از دیگر موارد تاثیر گذار در طراحی داخلی انواع سازه ها می توان به قدمت ساختمان، مواد و مصالح مصرفی و بودجه پروژه اشاره کرد، که در همان ابتدای پروژه محدودیت ها و طرح های قابل اجرا را برای مشتریان مشخص می کند. قیمت اجرای طراحی دکوراسیون داخلی در انواع سازه ها بر اساس هدف طراحی، سبک معماری، مساحت محیط، تغییرات ساختاری و تزئینی محاسبه و تعیین می شود.     

طراحی دکوراسیون داخلی از دو بخش سازه ای و تزئینی و دکور تشکیل می شود، که هزینه های اجرای هر کدام از آن ها متفاوت است، و طراحان داخلی در تلاش هستند تا طرح های پیشنهادی خود را بر اساس بودجه اولیه مشتریان مطرح نمایند. سبک های مینیمال، لوکس، مدرن، فرانسوی، مراکشی، روستیک و کلاسیک  از انواع سبک های طراحی و معماری می باشد، که می توان با اقتباس از آن ها و ترکیب شان با نظرات مشتریان و ایده های خود در انواع طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان می توان استفاده کرد.               

مرکز معتبر معماری و طراحی هیرادانا از باسابقه ترین شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی انواع ساختمان با جدیدترین روش های روز دنیا می باشد، که همواره با الویت قرار دادن نظرات مشتریان و پیشنهاد بهترین طرح ها و الگوهای موثر توانسته اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب نماید، لیست نمونه کارهای این مرکز را می توان در وب سایت آن مشاهده نمود.    

تماس با ما

شماره همراه :  09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068 22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2 شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 شماره تماس : 04433437314 09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس : 44274146-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 434
نمایش همه
علاقه مندی ها ()