معرفی انواع پارتیشن دو جداره از نظر کاربرد:

انواع پارتیشن دو جداره در فضا های متفاوت اگر بخواهیم پارتیشن دو جداره را برای شما توصیف نماییم باید بگویم که پارتیشن نوعی دیوار کاذب است که برای تفکیک اتاق یا مکانی بزرگ استفاده می شود. پارتیشن از نظر کاربرد دارای انواع مختلفی است که به شرح زیر می باشد پارتیشن های دو جداره اداری:

 بی شک همه ی شما این پارتیشن ها را در اداره ها علی الخصوص در بانک ها مشاهده نموده ایم. نام این پارتیشن دوجداره به پارتیشن اداری معروف است زیرا در محیط های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولاً متریال این نوع پارتیشن ها از ام دی اف آلومینیوم و شیشه می باشد زیرا ام دی اف می تواند باعث زیبایی محیط و آلومینیوم می تواند باعث استحکام پارتیشن دو جداره شود. معمولاً ورقه های ام دی اف با مبلمان اداری ست می باشد تا بتواند جلوه زیباتری را به محیط اداری هدیه دهد.برای اطلاع از قیمت فروش پارتیشن دوجداره  به سایت مراجعه کنید. 

 پارتیشن خانگی:

 نوعی دیگر از پارتیشن ها خانگی هستند که می‌توانند پارتیشن دو جداره یا پارتیشن تک جداره باشند. البته باید بدانید که در محیط خانه برای زیبایی بیش تر و ظرافت از پارتیشن تک جداره استفاده می نمایند. معمولاً در خانه های بزرگ برای تفکیک پذیرایی و  اتاق نشیمن و در خانه های کوچک برای تفکیک اتاق خواب استفاده می‌شود. اغلب می‌شود با این پارتیشن ها اتاق پذیرایی را به دو قسمت تقسیم نمود و در یک قسمت آن تلویزیون و مبل های راحتی را قرار داد و در قسمت دیگر مبلمان استیل و سلطنتی همراه با ظروف شیک و گران قیمت را قرارداد. اغلب از ام دی اف های زیبا با رنگ روشن در پارتیشن خانگی به کار برده می شود.

پارتیشن صنعتی:

 پارتیشن های صنعتی نوع دیگری دیگر از پارتیشن های دوجداره می باشند. این پارتیشن ها در محیط های اداری چندان کاربرد نداشته و به هیچ عنوان نمی توان از آن ها در منازل استفاده نمود. ارتفاع این نوع پارتیشن ها مختلف بوده و دارای جنسی بسیار مقاوم است که معمولاً ضد حرارت و ضد آب می باشد. انواع ذکر شده در بالا از نظر کاربرد بودند در ادامه ی این مقاله به انواع پارتیشن ها از نظر جنس یا متریال صحبت می‌کنیم.

 انواع پارتیشن دوجداره از نظر متریال:

 پارتیشن ام دی اف

 پارتیشن شیشه ای و ام دی اف

 پارتیشن آلومینیومی و ام دی اف

 پارتیشن شیشه ای با پروفیل آلومینیومی

 پارتیشن فلزی

این پارتیشن ها از نظر متریال با هم متفاوت بوده و از ترکیب های خاصی بهره مند می باشند. با توجه به این متریال می‌توان آن ها را در دسته های اداری خانگی و صنعتی قرار داد. بهترین نوع برای پارتیشن اداری، پارتیشن ام دی اف با شیشه و بهترین پارتیشن برای محیط خانه و منزل پارتیشن چوبی می باشد. پارتیشن های صنعتی به خاطر این که دارای جنس بسیار مقاومی هستند که معمولاً از نوع آلومینیومی می باشند.برای خرید انواع پارتیشن به سایت مجموعه آکاژو دیزاین مراجعه کنید.

 انواع پارتیشن از نوع تک جداره و دو جداره:

پارتیشن تک جداره: معمولاً پارتیشن تک جداره دارای مقاومت کم تر، قیمت ارزان تر و عایق ضعیف تری می باشند. ظرافت در این پارتیشن ها به خاطره تک جداره بودن آن ها است.

 پارتیشن دو جداره: این پارتیشن معمولاً از جنس ام دی اف و شیشه بوده و شیشه ی مورد استفاده در پارتیشن ها معمولاً سند بلاست نام دارد. این پارتیشن ها می توانند عایق خوبی باشند. در ادامه می خواهیم درباره مزیت های پارتیشن دوجداره نسبت به پارتیشن تک جداره توضیح دهیم.

مزیت پارتیشن دو جداره نسبت به تک جداره:

 این مزیت ها به شرح زیر می باشد:

 پارتیشن دو جداره معمولاً دارای مقاومت بیش تری بوده و در ساخت آن ها از پروفیل آلومینیوم استفاده می شود که دارای طول عمر بیش تر و مقاومت بیش تری نسبت به رطوبت، ضربه، حرارت و غیره می باشد.

 پارتیشن های دو جداره نیازی به اتصال به سقف یا دیوار اطراف ندارند و خود می توانند به تنهایی در جای خود قرار بگیرند.

 می توان در پارتیشن های دو جداره پرده های کرکره ای را نصب نمود که موجب زیبایی آن ها خواهد شد.

 در پارتیشن های دو جداره کابل های شبکه برق پنهان می شود و دیده نخواهند شد.

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 497
نمایش همه
علاقه مندی ها ()