در این مقاله می خواهیم در رابطه با انواع کتونی ورزشی توضیح دهیم. برخی از افراد تصور می کنند می توانند با انواع کفش هایی که برای مهمانی، پیاده روی، رفتن به سرکار و غیر دارند، ورزش کنند. این افراد از آسیب های وارده توسط این کفش در حین ورزش به پا هیچ آگاهی ندارند. لذا باید به مطالعه بپردازند و بدانند که کفش ورزشی چه اهمیتی در ورزش دارد. یکی از مهم ترین وسیله هایی که برای ورزش کردن مورد استفاده واقع می شود کتونی ورزشی است. در بازار شما می توانید انواع کتونی ها را مشاهده نمایید اما باید بدانید که هر کدام از آن ها مخصوص به محل و مکان خاص خود می باشند. و بنا به فعالیتی که شما می خواهید انجام دهید نوع این کتونی ها تغییر خواهد کرد. لذا باید برای هر مکان و هر فعالیتی کتونی مناسب را خریداری نمایید. برای مثال ما می‌توانیم در بازار انواع از کتونی ها مانند کتونی کوه، کتونی پیاده روی، کتونی دوچرخه ‌سواری، کتونی ورزشی، کتونی دوندگی و غیره مشاهده نماییم. برخی از کفش ها نیز وجود دارند که اگر چه شبیه به کفش های ورزشی می باشند اما اصلاً مناسب برای ورزش کردن نیستند. در ورزش کردن کفش ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند لذا در صورتی که پای یک فرد ورزشکار آسیب ببیند او هیچ گونه فعالیتی را نمی‌تواند انجام دهد. از این رو باید حافظ سلامت پا های خود باشیم. ورزش های سنگین مانند بدنسازی که فرد ناچار به بلند کردن وزنه های سنگین است. خطر آسیب دیدن پا ها چندان برابر می باشد. برخی افراد اصلاً به این ورزش ها توجه ندارند و تصور می‌ کنند چون ورزش بدنسازی دوندگی زیادی ندارد، می توانند حتی آن را بدون کفش انجام دهند. پای هر انسان قلب دوم است چرا که اغلب دارای رگ و عروق زیادی است که تمام اعضای بدن را به هم مرتبط می سازد. از این نظر پا را قلب دوم می‌گویند که پا نیز دارای تاندون های بسیاری است که در صورت آسیب دیدن هر کدام از آن ها می‌توانند فرد را زمین ‌گیر سازند. آن ها با این که بسیار مقاوم هستند اما در صورتی که آسیب جزئی ببینند درمان و ترمیم آن ها بسیار سخت و دشوار است.

تاثیر کتونی ورزشی بر ورزش و موفقیت:

لذا چه بسیار ورزشکاران موفقی بودند و در صورت آسیب به پا های آن ها، این موفقیت و شکوه را از دست داده و زمین‌گیر شدند. به همین دلیل است که ما به شما توصیه می کنیم حتما در حین ورزش کردن به پا ها و سلامت آن ها بسیار توجه نمایید تا بتوانید در این زمینه موفق باشید. اما خرید کتونی ورزشی هم به این سادگی ها نیست و نیاز به مطالعه زیادی دارد، زیرا ممکن است این کتونی های ورزشی متناسب با ویژگی های خاص بدنی شما باشند و در صورتی که این تناسب وجود نداشته باشد شما دچار مشکل شوید. در ادامه این مقاله میخواهیم چند نکته ی مهم برای خرید کتونی ورزشی به شما معرفی نماییم که به شرح زیر می باشند.

 چند نکته مهم برای خرید کتونی ورزشی:

 همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد شما نمی توانید از روی ظاهر کفش ورزشی مرغوبیت و تناسب آن با خود را تشخیص دهید. لذا باید چندین معیار را در نظر داشته باشید و کفش مورد نظر را با آن بسنجید. در صورتی که من کفش با معیار های شما مطابقت داشته باشد می توانید آن را خریداری نمایید و از آن نهایت لذت و استفاده را ببرید و هرگز با خرید آن پشیمان نشوید. معیارها به شرح زیر می باشد، لذا ما به شما توصیه می کنیم که نهایت دقت خود را در یادگیری این معیار ها بخرج دهید تا همواره در خرید یک کتونی ورزشی موفق باشید. برند های مختلف کتونی ورزشی اصل نایک ، آدیداس ، آندرآمور ، نیوبالانس و غیره را از فروشگاه هایپرجیم خریداری نمایید.

تماس دفتر مرکزی هایپرجیم :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()