نایلون حبابدار یکی از نایلون های بسته بندی می باشد که برای بسته بندی بسیاری از لوازم و کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نایلون ها که در انواع مختلفی تولید می گردند ، دارای سطحی از حباب های ریز هوا هستند که حالت ضربه گیری داشته و از آسیب دیدن کالا ها جلوگیری می کند. این نایلون ها را می توان در سایز های مختلفی تهیه کرد و برای بسته های متفاوت به کار برد. نایلون حبابدار ، نایلون هایی شفاف می باشند و معمولا یک سمت آن ها نایلونی صاف و لطیف است تا کالا ها صدمه نبینند و لایه ی رویین آن دارای حباب هایی است که در اندازه های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن می توان جلوی بسیاری از ضربه ها را گرفت. از مزیت های بسیار خوب نایلون حبابدار این است که می توان آن را برای بسته بندی انواع کالا ها به کار برد. این نایلون ضربه گیری بسیار خوبی دارد و می تواند بسیار کاربردی واقع شود.

با توجه به سایز کالا می توان نایلون حبابدار مختلفی استفاده نمود مثلا برای کالا های کوچک تر و سخت تر از نایلون حبابدار با حباب های ریز تر و برای کالا های شکستنی و بزرگ تر از نایلون حبابدار با حباب های درشت تر استفاده کرد. شرکت حباب باران از فروشندگان انواع نایلون حبابدار باکیفیت و ارزان قیمت می باشند. شما می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه نمایید و محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایید. این مرکز با ارائه ی محصولات باکیفیت توانسته رضایت مشتریانش را به دست آورد . شما می توانید خرید اینترنتی انواع نایلون بسته بندی را با اطمینان کامل از این فروشگاه انجام دهید.

 انواع نایلون حبابدار

نایلون های حبابدار در انواع نایلون حبابدار دو بعدی و نایلون حبابدار سه بعدی می باشد که در نمونه ی نایلون حبابدار دو بعدی برای انواع کالا ها می توان مورد استفاده قرار داد مثلا برای بسته بندی صندلی، تابلو و هر کالا با شکل های متفاوت قابل بسته بندی می باشد اما نایلون حبابدار سه بعدی می تواند برای کالا هایی که شکل مکعب دارند به کار می رود مانند یخچال، گاز و....

همچنین نایلون حبابدار از نظر لایه ها نیز به دو دسته بندی نایلون دو لایه حباب درشت و نایلون سه لایه حباب درشت تقسیم بندی می گردد. نایلون از نوع دو لایه حباب درشت به دلیل داشتن حباب های درشت ضربه گیری بهتری دارند و می توانند در برابر ضربه ها از کالا محافظت کنند و نایلون سه لایه حباب درشت نیز به دلیل داشتن یک لایه ی اضافه ، می تواند مقاومت بالاتری در برابر ضربه را از خود نشان دهد.

امروزه در بسیاری از بسته بندی ها استفاده از نایلون حبابدار مشاهده می شود. این نایلون ها به دلیل قیمت مناسبشان بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و کاربرد بسیار گسترده تری دارند. در بسیاری از صنایع می توان از این نایلون ها بهره برد. همچنین به دلیل بهداشتی بودن بسته بندی های ایجاد شده می توان برای مواد غذایی و دارویی نیز از این بسته بندی استفاده کرد. فروش نایلون شیرینگ از طریق سایت انجام می گیرد.

خرید نایلون حبابدار

برای خرید نایلون حبابدار و خرید نایلون شیرینگ می توانید با مراجعه به فروشگاه های فروش نایلون های بسته بندی، نوع مناسبی از آن را تهیه نمایید. فروشندگان بسیاری در بخش فروش نایلون های حبابدار ضربه گیر فعالیت می کنند که انواع این نایلون ها را با قیمت های مختلفی به فروش می رساند. با توجه به تنوع این نایلون ها در زمان خرید باید به سایز و نوع آن دقت نمایید. شرکت حباب باران از فروشندگان معتبر انواع نایلون های بسته بندی در کشورمان می باشد. این مرکز انواع نایلون حبابدار را با قیمت های بسیار مناسبی به فروش می رساند.

 

شرکت حباب باران

شماره تماس: 09127007008

آدرس : تهران ،‌بزرگراه آزادگان ،نرسیده به ورودی اتوبان تهران ساوه, فیروز بهرام ، به طرف گلدسته ، خیابان بهار ، کوی عدل ،کوچه سروری, پلاک4
دفتر مرکزی : 88347004 - 88347003 21 98+
تلفن کارخانه : 55293003 | 6-55293301 | 55293004 (21) 98+
تلفن همراه : 09127009600 98+
فکس :55293307 (21) 98+
امکان ارتباط از طریق واتساپ
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 550
نمایش همه
علاقه مندی ها ()