قیمت سینک آزمایشگاهی ضد اسید به ابعاد و برند سینک بستگی دارد. سینکی که در محیط آزمایشگاه مورد استفاده قرار گرفته می شود باید دارای یک سری ویژگی های ساختاری می باشد. سینک از جمله وسایل پرکاربرد در محیط آزمایشگاه محسوب می شود و تفاوت قابل توجهی با سینک ظرفشویی آشپزخانه دارد. با توجه به اینکه در محیط های آزمایشگاهی از محلول های اسیدی متفاوتی به کار برده می شود، از این رو نیاز به خرید تجهیز آزمایشگاه به سینک آزمایشگاهی ضد اسید است که مقاومت بالایی نسبت به اینگونه مواد داشته باشد. جهت اطلاع از قیمت سینک آزمایشگاهی ضد اسید می توانید با فروشگاه های معتبر عرضۀ تجهیزات لوازم آزمایشگاهی و پزشکی تماس حاصل فرمائید.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در عرصۀ فروش لوازم آزمایشگاهی است که در تهران توانسته فعالیت خود را با موفقیت راه اندازی کند. همواره در صدد افزایش تنوع محصولات و عرضۀ محصولات با کیفیت به مشتریان گرامی در سرتاسر کشور می باشد.

قیمت انواع سینک آزمایشگاهی

سینک های آزمایشگاهی نسبت به سینک های خانگی از جنس متفاوتی ساخته شده اند چون باید مقاومت بالایی نسبت به مواد اسیدی و قلیایی داشته باشند. از این رو شاهد فروش انواع سینک آزمایشگاهی با نام های سینک آزمایشگاهی پلیمری ضد اسید یا رزین اپوکسی، سینک آزمایشگاهی استیل ضد اسید، سینک آزمایشگاهی پلی پروپیلن PP  و سینک های آزمایشگاهی ضد اسید سرامیکی می باشیم.

ساختار هر کدام از سینک های آزمایشگاهی به نحوی است که باید ساختار مقاومتی بالایی نسبت به خوردگی مواد شیمیایی باید داشته باشند. به طور کلی قیمت سینک های آزمایشگاهی ضد اسیدی نسبت به سینک آشپزخانه گران تر می باشد و از جمله وسایلی است که لازمۀ فعالیت های آزمایشگاهی می باشد. هنگام خرید سینک آزمایشگاهی ضد اسید، توجه به ابعاد کاپ سینک ضرورت دارد و از همان ابتدا این نکته باید مد نظر قرار گرفته شود.

به طور کلی شاخص اصلی که بر اساس آن خرید و فروش سینک آزمایشگاهی بر اساس نوع کاربری شیمیایی و یا میکروبی، جنس صفحه رویۀ سینک، سایز و قیمت صورت می گیرد. شاهد فروش انواع سینک آزمایشگاهی ضد اسید در رنگبندی و اندازه های مختلف در سطح کشور می باشیم. قیمت سینک آزمایشگاهی ضد اسید بر اساس متریال تشکیل دهندۀ سینک و همچنین ابعاد مشخص می شود.

آزمایشگاه های مختلف متناسب با نوع فعالیت و حجم کاری که انجام می دهند، نیاز به خرید سینک آزمایشگاهی ضد اسید با ابعاد مناسب و قیمت ارزان است. انتخاب نوع سینک آزمایشگاه، تأثیر قابل توجهی بر روی روند کار خدمۀ آزمایشگاه خواهد داشت. استفاده از سینک آزمایشگاهی با کیفیت می تواند طول عمر بیشتری داشته باشد و فرد به سهولت می تواند شستشوی ظروف را انجام دهد.

جهت آگهی از قیمت روز سینک آزمایشگاهی ضد اسید می توانید نگاهی به وب سایت رسمی شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر داشته باشید. علمینوگستر به صورت تخصصی در حوزۀ تأمین و پخش تجهیزات آزمایشگاهی به فعالیت خود ادامه می دهد و به منظور جلب رضایت مشتریان، محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را عرضه می کند.

اهمیت خرید سینک آزمایشگاهی ضد اسید

سینک آزمایشگاهی ضد اسید برای محیط آزمایشگاه ضرورت دارد چون کاربرد مواد شیمیایی اسیدی را می توان در این محیط به میزان قابل توجهی مشاهده نمود. لذا کاپ یا سینک شستشوی ظروف باید از جنس سرامیک، پلیمر، پلی پروپیلن و یا اسید ساخته شده باشد که مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته باشد. عدم استفاده از سینک مناسب در محیط آزمایشگاه می تواند خسارت مالی و جانی به دنبال داشته باشد. هنگام سفارش سینک آزمایشگاه توجه به کیفیت جنس سینک از اهمیت بالایی برخوردار است.

جهت آگاهی از لیست قیمت  خرید سانتریفیوژ prp سینک های آزمایشگاهی ضد اسید می توانید مراجعه ای به شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر داشته باشید.

 

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 848
نمایش همه
علاقه مندی ها ()