بازار فروش آنلاین کفی تخت دونفره در انواع چوبی و جکدار همواره از رونق پویایی بالایی برخوردار است، و تا زمانی که تختخواب ها در شمار وسایل ضروری اتاق خواب هستند، این محصولات نیز مخاطبان بسیار زیادی دارند. سایت اینترنتی ویستا کالا از مطمئن ترین و معتبرترین بسترهای فروش کفی تخت دونفره در مدل های ساده و جکدار می باشد که تمامی محصولات خود را در ابعاد استاندارد و سفارشی با ضمانت تضمین کیفیت و اصالت کالا در اختیار متقاضیان این محصولات می گذارد. این واحد بزرگ و خوشنام تولیدی سالهاست که انواع محصولات خود را از قبیل جاکفشی، میز تلویزیون، کمد، تختخواب، صندلی و غیره را با ارائه خدماتی از قبیل ارسال فوری و مطمئن به سراسر کشور همراه با پشتیبانی 24 ساعته مشتریان و امکان پرداخت در محل و ارسال رایگان برای تهران ازجمله خدمات این مجموعه معتبر فروشگاهی است.

متقاضیان خرید کفی تخت دونفره باکیفیت و بادوام با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه می توانند در میان تنوع بسیار بالایی از این محصولات، مناسب ترین آنها را انتخاب کرده و سفارش دهند.

فروشگاه آنلاین ویستا کالا از معتبرترین مراکز خرید کفی تخت دونفره باکیفیت و استاندارد در انواع ساده و جکدار است، که با بیش از یک دهه فعالیت مستمر در این بازار بزرگ تولیدی، توانسته با عرضه محصولات باکیفیت، زیبا و بادوام توجه و اعتماد مشتریان را جلب نماید و در شمار مجموعه های معتبر تولیدی قرار بگیرد. کفی تخت دونفره هم مانند انواع کفی تخت یک نفره، کودک و نوجوان در انواع ساده و جکدار عرضه می شود و مشتریان می توانند با توجه به فضای دراختیار و بودجه خود مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش دهند. قیمت خرید کفی تخت دونفره نیز همانند دیگر کالاهای باکیفیت تولیدی با توجه به نوع متریال مصرفی و کیفیت آن ها و همچنین تعداد پایه ها و نوع کلاف چوبی و فلزی آن تعیین می شود.

 

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                    0992-54-55-993 

                   982166297692+ 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 478
نمایش همه
علاقه مندی ها ()