خرید سانتریفیوژ prp برای محیط های آزمایشگاهی صورت می گیرد. سانتریفیوژ یکی از مهمترین تجهیزات آزمایشگاهی هستند. روش عملکرد دستگاه های سانتریفیوژ prp به صورت گریز از مرکز است و بدین وسیله امکان جداسازی مواد تشکیل دهندۀ یک ماده را با دقت بالا انجام می دهد. ساخت دستگاه های سانتریفیوژ در دنیای علوم آزمایشگاهی، توانسته تحولی بزرگ ایجاد کند چون بدین روش پلاکت را از خون می توان جداسازی نمود. بدین وسیله امکان انجام خیلی از آزمایشات به راحتی امکان پذیر خواهد بود. در حال حاضر  خرید سانتریفیوژ prp در مدل های مختلف صورت می گیرد. در نتیجه محیط های آزمایشگاه پزشکی، مواد غذایی و پتروشیمی تلاش می کنند متناسب با حجم کاری که دارند، خرید سانتریفیوژ مورد نظر خود را انجام دهند.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ تأمین و عرضۀ تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی فعالیت خود را در منطقۀ تهران آغاز کرده است. این مجموعه با عرضۀ تجهیزات پیشرفته ، توانسته تحولات چشمگیری در حوزۀ تشخیص و درمان بیماری های مختلف در جامعۀ آزمایشگاهی و پزشکی بوجود آورد.

خرید سانتریفیوژ prp 8 شاخه

امروزه امکان خرید سانتریفیوژ prp 8 شاخته با دور موتور متفاوت برای مالکین محیط های آزمایشگاهی فراهم می باشد. نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید سانتریفیوژ prp وجود دارد، توجه به تعداد شاخه و دور موتور است. تعداد شاخه های سانتریفیوژ نشان دهندۀ تعداد لوله هایی است که در هر دور می توان در داخل دستگاه سانتریفیوژ قرار داد.

نکتۀ مهم دیگر که هنگام استفاده از دستگاه سانتریفیوژ prp باید در نظر گرفته شود، توجه به بالانس بودن طرز قرارگیری لوله ها داخل دستگاه می باشد چون عدم رعایت این نکتۀ مهم می تواند موجب شکسته شدن لوله های آزمایش شیشه ای و یا کاهش دقت دستگاه و خراب شدن آن گردد.

به طور کلی خرید سانتریفیوژ prp با تعداد دورهای 4 هزار الی 20 هزار دور صورت می گیرد. بنابراین متناسب با نوع فعالیت آزمایشگاهی که انجام می دهید، می توانید مناسب ترین مدل دستگاه سانتریفیوژ prp را با برند خوب، مشخصات فنی مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

خرید دستگاه سانتریفیوژ prp جهت انجام آزمایشات بیولوژیکی چون خون صورت می گیرد. البته متناسب با آزمایشاتی که در صنایع مختلف انجام می پذیرد، جهت تفکیک سازی مواد مختلف موجود در یک مایع مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

جهت مشاهدۀ برخی از مدل، برند و خرید اینترنتی دستگاه سانتریفیوژ prp می توانید نگاهی به بخش محصولات وب سایت رسمی شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر داشته باشید. برای دریافت قیمت خرید دوش و چشم شوی اضطراری به سایت مراجعه کنید.

خرید سانتریفیوژ prp با قیمت ارزان

جهت خرید سانتریفیوژ prp ، نیاز به یک سری اطلاعات است، که بر اساس آن انتخاب دستگاه سانتریفیوژ صورت گیرد. عملکرد دستگاه های سانتریفیوژ به صورت حرکت چرخشی و با نیروی گریز از مرکز کار می کند و بدین ترتیب لوله هایی که در داخل دستگاه قرار گرفته می شوند، باید به صورت قرینه قرار گرفته شوند، تا ذرات تشکیل دهندۀ مایع و جامدات را از یکدیگر تفکیک نماید.

خون بدن از دو قسمت هماتوکریت (سلول های خونی چون گلبول سفید، گلبول قرمز و پلاکت) و پلاسما (مایع خون که دارای آب و مواد محلول در آن چون پروتئین و مواد معدنی، مواد غذایی و غیره) تشکیل شده است. بنابراین برای انجام برخی از آزمایشات نیاز به استفاده از پلاسمای خون است. بنابراین با خرید دستگاه سانتریفیوژ prp می توان پلاسمای مورد نیاز را از خون جداسازی نموده و از آن برای انجام آزمایشات مختلف استفاده نمود.

جهت سفارش خرید انواع دستگاه سانتریفیوژ prp و دیگر تجهیزات آزمایشگاهی و دستگاه های پزشکی می توانید با کارشناسان فروش شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر تماس بگیرید.

 

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 546
نمایش همه
علاقه مندی ها ()