لاستیک ها ایمنی خودرو را ایجاد می کنند و اگر از لاستیک های با کیفیت استفاده کنیم ، علاوه بر کارکرد مناسب خودرو، امنیت سرنشینان حفظ خواهد شد و همچنین این لاستیک عمر بالایی داشته و در نهایت تعویض های مکرر لاستیک خودرو از بین می رود. لاستیک ها از مواد اولیه های مختلفی ساخته می شود که برخی از شرکت ها که معتبر هستند از مواد اولیه ی مرغوب استفاده می کنند. کمپانی هانکوک از شرکت های معتبر تولید لاستیک در جهان می باشد که انواع لاستیک های با کیفیت را به تولید رسانده است. خرید انواع لاستیک هانکوک را از سایت هم پا با بهترین قیمت انجام دهید.

لاستیک هانکوک توسط کمپانی هانکوک در کشور کره تاسیس شد و این شرکت انواع لاستیک های رادیال و بایاس را به تولید می رساند. لاستیک هانکوک در کشور های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد و مصرف کنندگان بسیاری هم این لاستیک را انتخاب می کنند. برای  خرید اینترنتی لاستیک هانکوک در نمونه ی اصلی به سایت فروشگاه هم پا مراجعه کنید.

ویژگی های لاستیک هانکوک

لاستیک هانکوک از مواد درجه یک و مرغوب ساخته شده بنابراین کیفیت عالی دارد و می توان مدت زمان زیادی را از آن بهره برد. لاستیک های هانکوک عملکرد بسیار خوبی را در خودرو دارند و انعطاف پذیری مناسبی دارند. کمپانی هانکوک تولید کننده ی لاستیک های شاسی بلند، لاستیک راهسازی، کشاورزی و سواری می باشد . تایر هانکوک از هر جهت بررسی شده است و در انواع مسیر ها عملکرد عالی دارد.

اگر بخواهیم از دیگر ویژگی های لاستیک های هانکوک بگوییم، صدای پایین، مصرف سوخت کم، ترمزگیری خوب، نرم بودن و انعطاف بالا، عمر بالا، کنترل مناسب توسط خودرو از دیگر ویژگی های این تایر به شمار می رود. برای خرید لاستیک هانکوک به سایت فروشگاه هم پا مرا جعه کنید و  انواع تایر های باکیفیت را خریداری کنید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 282
نمایش همه
علاقه مندی ها ()