سایت اینترنتی جستجوی کالای درب ضد سرقت "درب کالا" به معرفی انواع درب های ضد سرقت از تمامی شرکت ها و فروشندگان این صنف می پردازد. فروش درب ضد سرقت توسط فروشندگان معتبر همواره ورد توجه قرار گرفته است.

انواع درب ضد سرقت موجود در سایت درب کالا به شرح زیر می باشد:

درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت ارزان

درب ضد سرقت ترک مونتاژ ایران

برای انتخاب درب ضد سرقت با کیفیت در هنگام خرید به چند نکته توجه فرمایید:

روکش درب ضد سرقت

روکش های درب ضد سرقت معمولا از جنس چوب ، ام دی اف (MDF) ، فلز ، شیشه ، رویه پی وی سی (PVC) ، چرم ، HDF و ... در کشور های ترکیه و اروپا تولید می شود.طراحی ظاهری روکش درب ضد سرقت به روکش لوکس ، برجسته اکونومی و سی ان سی تقسیم می شوند که ضخامت آنها بین 8 تا 10 میلیمتر می باشد که روی قیمت نهایی درب ضد سرقت تاثیر زیادی می گذارد.

عایق درب ضد سرقت

هنگام خرید به موضوع عایق که از جنس پشم شیشه  یا پشم سنگ و یا هر دو باشد نیز توجه کنید زیرا این نوع عایق در برابر حرارت و سرما و همچنین صدا ، عایق بسیار مناسبی می باشد.

 قفل درب ضد سرقت

یکی از اجزای اصلی درب ضد سرقت که بدون آن امنیت کلی درب ضد سرقت به خطر می افتد قفل درب می باشد که در بازار ایران به قفل های اثر انگشتی ، کارتی ، رمز دار یافت می شود.

لولای درب ضد سرقت

حتما هنگام خرید درب ضد سرقت از فروشنده بپرسید که آیا لولای درب از بیرون منزل دیده می شود یا خیر و جنس آن بسیار مهم می باشد زیرا باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد تا بتواند وزن درب را تحمل کند.

در سایت درب کالا که مرجع و جستجوگر انواع فروشندگان و شرکت ها در زمینه درب و یراق آلات می باشد که خریداران را به فروشندگان متصل میکند و خرید اینترنتی را برای مشتریان خود آسان می کند.

درب کالا محیطی سالم برای رقابت فروشندگان ایجاد می کند که باعث می شود قیمت ها متعادلتر در اختیار مشتریان قرار بگیرد. دقت داشته باشید که سایت درب کالا یک فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین نیست بلکه یک موتور جستجو برای مقایسه و معرفی کالاهای مرتبط با درب می باشد که مشتری می تواند تمام انتخاب های خود را در یک سایت پیدا و مشاهده کند.

 آگاهی و دانش قبل از خرید کالا و اجناس حق مشتریان می باشد و کمک می کند تا کاربر بتواند یک خرید قابل قبول داشته باشد.

انواع درب ضد سرقت از نظر کشور سازنده

در سایت درب کالا(darbkala.com) انواع درب های ساخته شده در کشور های ترکیه ، چین ، ایران به نمایش گذاشته شده است که هرکدام ویژگی خاص خودش را دارد.

درب ضد سرقت ترک

از نظر مشتریان و مصرف کنندگان درب ضد سرقت، بهترین و بالاترین کیفیت بدون شک درب های ضد سرقت ترک هستند.

این نوع درب ها در کشور ترکیه تولید می شود و به لحاظ بالا بودن کیفیت، قیمت آن نیز به طبع بالا می باشد.البته درب های ضد سرقت مونتاژ ایران معمولا قطعات تولید شده در کشور ترکیه به کارخانه های ما وارد و عملیات سرهم بندی یا اسمبل شروع می شوند که از نظر کیفیت هم سطح همان درب ضد سرقت ترک اصل هستند.

درب ضد سرقت چینی

درب های ضد سرقت چینی جز پرطرفدارترین درب های امنیتی در ایران بعد از درب ضد سرقت ترک می باشند.چه دلیلی باعث شده است که درب ضد سرقت چینی طرفداران خودش را پیدا کند؟

همانطور که در بحث درب ضد سرقت به طور کلی بیان کردیم درب های ضد سرقت چینی مشتریان خاص خودش را دارد که به دلیل اینکه قیمت فروش درب ضد سرقت چینی نسبت به درب های ایرانی و ترک پایین تر می باشد .

البته در دو سال اخیر در بحث خرید درب ضد سرقت به دلیل تحریم ها و بالا رفتن قیمت دلار  شاید دیگر ارزان بودن درب ضد سرقت چینی دیگر به چشم نیاید اما مشتریان در بازار ایران هنوز به دنبال این نوع درب امنیتی هستند.

قیمت درب ضد سرقت

شما در سایت درب کالا می توانید از قیمت خرید درب ضد سرقت قبل از خرید و حضور فیزیکی در محل اطلاع داشته باشید تا خرید مناسبی کنید.

همچنین شما می توانید با جستجو از بین درب های ضد سرقت نامحدود در سایت انتخاب درستی داشته باشید و تمامی ویژگی های آن را قبل از خرید اطلاع پیدا کنید.

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 748
نمایش همه
علاقه مندی ها ()