قیمت پوکه معدنی به عوامل متعددی چون جنس، محل استخراج و ابعاد آن بستگی دارد. پوکه معدنی از جمله سنگ های سبک محسوب می شود. در همین راستا، در اجرای پروژه های عمرانی و ساختمانی به منظور سبک سازی سازه به کار برده می شوند. امروزه شاهد کاربرد گستردۀ پوکه های معدنی برای مصارف صنعتی، ساختمانی، کشاورزی و شیلات می باشیم. قیمت انواع پوکه معدنی نسبت به یکدیگر متفاوت است و پس از بررسی تمام جوانب، می توانید پوکۀ مورد نیاز خود را سفارش دهید.

شرکت پوکه معدنی رضایی با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات لازم، قادر به تهیه و توزیع انواع پوکه معدنی با نازل ترین قیمت می باشد. پیش از سفارش پوکه، می توانید به واسطۀ کارشناسان فروش، از آخرین قیمت پوکه معدنی اطلاع پیدا کنید.

قیمت پوکه معدنی قروه

قیمت پوکه معدنی قروه به کیفیت و نوع پوکه بستگی دارد. پوکه معدنی نرمه، پوکه معدنی نخودی، پوکه معدنی گردویی، پوکه بادامی، پوکه معدنی عدسی، پوکه نخودی و ... از جمله انواع پوکه معدنی محسوب می شوند و قیمت هر کدام از آنها می تواند متفاوت از یکدیگر باشند. از این رو پیش از خرید پوکه معدنی، توصیه می کنیم، از قیمت انواع پوکه معدنی مطلع شوید و سپس متناسب با حجم مورد نیاز، با قیمت ارزان پوکه معدنی مورد نیاز خود را تأمین کنید.

در صورت اطلاع از قیمت پوکه معدنی ، راحت تر می توانید خرید  خود را انجام دهید. متناسب با مصارف مختلف نیاز به خرید پوکه معدنی با قیمت ارزان و کیفیت بالا است. پیش از سفارش پوکه، اطمینان یافتن از کیفیت پوکه و ویژگی های ظاهری و ابعاد آن ضرورت دارد.

شرکت پوکه معدنی رضایی، یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ  فروش پوکه معدنی فعالیت خود را آغاز نموده است. جهت اطلاع از قیمت پوکه معدنی بسته بندی شده و فله ای می تواند با دفتر فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 468
نمایش همه
علاقه مندی ها ()