اتوبوس دربستی، یک نیاز برای افراد و مجموعه هایی است که قصد تردد گروهی درون شهر را دارند. شرکت واحد گشت در حوزۀ ارائه خدمات اجارۀ اتوبوس در سطح شهر فعالیت خود را آغاز می کنند. کارخانجات و مؤسسات می توانند جهت سرویس رفت و برگشت کارمندان، اتوبوس دربستی اجاره کنند. شرکت های واحد گشت، تلاش می کنند، با تهیۀ ناوگان اتوبوسرانی مطمئن و لوکس، بتوانند بهترین خدمات را به همشهریان ارائه دهند.

جهت  اجاره اتوبوس دربستی به شما پیشنهاد می کنیم، از خدمات واحد گشت تهران استفاده نمائید. این مجموعه با استخدام کادر پرسنل و رانندگان مجرب و همچنین استفاده از اتوبوس های وی آی پی با برندهای معتبر و لوکس چون ولوو، اسکانیا، بنز و غیره توانسته بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

سرویس اجاره اتوبوس دربستی بهشت زهرا

به طور کلی افراد زیادی برای مراسم خاکسپاری شرکت می کنند و این مسئله موجب می شود تا میزبان مراسم جهت رفاه میهمانان با اجاره اتوبوس دربستی بهشت زهرا از واحد گشت بهشت زهرا ، بتوانند از حجم ترافیک شهری کاهش داده و در عین حال میهمانان به راحتی در مراسم خاکسپاری مشارکت داشته باشند.

کرایه دادن اتوبوس از مهم ترین وظایف شرکت های واحد گشت محسوب می شود. بدین وسیله، جهت رزرو و کرایۀ اتوبوس دربستی می توانید با مجموعه های واحد گشت معتبر تماس بگیرید. تعرفۀ اجاره اتوبوس دربستی بر اساس یک سری موارد مهم که عبارتند از ساعت و نوع اتوبوس مشخص می شود. در نظر گرفتن اعتبار مجموعۀ واحد گشت، جهت اجارۀ اتوبوس دربستی ضرورت دارد.

مؤسسات فرهنگی و هنری، گروه های گردشگری و مدارس می توانند جهت برگزار اردوهای یک روزه و چند روزه می توانند جهت اجارۀ اتوبوس VIP با معتبرتری مجموعه های شرکت واحد تماس بگیرید.

جهت اطلاع از خدمات واحد گشت تهران، می توانید با قسمت سرویس دهی مجموعه تماس بگیرید.

واحد گشت تهران 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 420
نمایش همه
علاقه مندی ها ()