خرید لباس از تولیدی لباس بچه گانه

خرید از تولیدی لباس بچه گانه می تواند به صرفه باشد زیرا شما با خرید مستقیم و حذف واسطه ها، قیمت کتری را باید بپردازید بنابراین با خرید از تولیدی پوشاک بچه ، لباس های ارزانی را تهیه خواهید کرد . به سایت تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش ایران نوین مراجعه کنید و لباس ها را مشاهده نمایید، در این مجموعه تنوع لباس ها بسیار بالا بوده و به راحت می توانید لباس مورد نظر خود را تهیه کنید.

لباس های بچه گانه در تولیدی لباس بچه گانه بر اساس سایز بندی تولید می شوند که این سایز بندی طبق سن کودکان است اما برای خرید لباس برای کودکان به دلیل متفاوت بودن چثه ی کودکان ، سایز را ملاک خریدتان در نظر نگیرید و بر اساس وزن کودکتان ، لباس مناسبی را انتخاب کنید. لباسی که برای کودکان تهیه می کنید باید طوری باشد که بتواند به راحتی به فعلیت و بازی بپردازد.

فروش لباس توسط تولیدی لباس بچه گانه

فروش لباس دخترانه از تولیدی لباس بچه گانه ، قیمت بسیار ارزان تری نسبت به فروشگاه ها داشته و معمولا افراد ترجیح می دهند لباس ها را از تولیدی لباس بچه گانه خریداری کنند. اما به دلیل این که تولیدی ها معمولا به صورت عمده فروشی فعالیت دارند و تک فروشی ندارند ، یافتن تولیدی که بتواند تک فروش هم داشته باشد و نیز در آن تولیدی لباس ها در کیفیت عالی باشند دشوار می باشد. تولیدی لباس بچه گانه ایران نوین از تولیدی های معتبر در زمینه ی تولید لباس بچه در کشورمان است که با در نظر گرفتن کیفیت بالا و قیمت ارزان موجب رضایت مشتریانش شده است. برای خرید از این مجموع به وب سایت مراجعه کرده و خرید لبس ها را انجام دهید.

   تولیدی لباس بچه گانه ایران پوش 

آدرس : تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول کوچه گوهرشاد پلاک15

ایمیلhosein_pooshak@yahoo.com

شماره تماس : 02166477020_09126723860

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 426
نمایش همه
علاقه مندی ها ()