نصب داربست نیاز به تجربه دارد. برخی از افراد به اشتباه تصور دارند، که فرآیند نصب داربست کاری راحت است و افراد به راحتی می توانند آن را پیاده سازی کنند. این در حالی است که رعایت یک سری نکات مهم، حین نصب داربست فلزی ضرورت دارد و عدم توجه به نکات کلیدی و استانداردها، می تواند باعث سُست شدن سازۀ داربست شود و بدین وسیله هنگام استفاده از داربست فلزی، کارگران با خطر سقوط روبرو خواهند شد.

شرکت داربست دلتا، یکی از شرکت های فعال و با سابقه در عرصۀ خدمات نصب داربست در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون با در اختیار داشتن کادر فنی مجرب و توانمند قادر به نصب انواع داربست با رعایت نکات ایمنی می باشند.

نصب داربست در تهران

داربست فلزی متشکل از لوله های چند متری است که از جنس آهن ساخته می شوند و به واسطۀ بست چا پیچ، اتصالات، بست تک پیچ، بست گردون و غیره به صورت کاملاً اصولی به یکدیگر متصل می شوند. هر کدام از قطعاتی که جهت اتصال داربست مورد استفاده قرار گرفته می شوند، از جنس آلومینیوم، آهن و یا فولاد ساخته می شوند، تا قابلیت تحمل داربست را داشته باشند.

نصب داربست فلزی در مقابل سازه های ساختمانی، به کارگران کمک می کند که به سهولت و ایمنی بالا دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان داشته باشند. همچنین نصب داربست جهت نصب تابلوهای تبلیغاتی صورت می گیرد. به طور کلی خرید و نصب داربست در جهت دسترسی راحت به قسمت های مختلف سازه های ساختمانی و یا نصب تابلو در ارتفاع انجام می گیرد. به این ترتیب مجموعه های مختلف متناسب با مدت زمانی که نیاز به داربست دارند، آن را خریداری نموده و یا کرایه می کنند.

جهت خرید داربست فلزی و نصب داربست فلزی در تهران می توانید با شرکت داربست دلتا تماس حاصل فرمائید.

 

 شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 547
نمایش همه
علاقه مندی ها ()