نقاشی نما یکی از درخواست های مالکین ساختمان ها محسوب می شود. پایۀ اصلی مصالح ساختمان را سنگ، سیمان و آجر تشکیل می دهد و آنها به تنهایی جلوۀ خاصی ندارند و به واسطۀ نقاشی و رنگ آمیزی، می توان آنها را زیبا و جذاب نمود. با توجه به اینکه نمای ساختمان، دید بیشتری دارد، انجام نقاشی نما، بیش از پیش جلوی نمای ساختمان را جذاب و دیدنی می کند.

گروه نماروز به صورت اختصاصی در زمینۀ خدمات ساختمانی مانند  خدمات نقاشی نما فعالیت می کند و با استخدام افراد مجرب و توانمند تلاش نموده تا سطح خدماتی که ارائه می دهد را توسعه ببخشد. در همین راستا، اجرای نقاشی نمای ساختمان با طناب در لیست خدمات این مجموعه قرار دارد.

انجام نقاشی نما در کوتاه ترین زمان

مالکین ساختمان هایی که دارای نما با مصالح ساختمانی غیر صیقلی هستند، می توانند از مزایای رنگ جهت نقاشی نما ساختمان استفاده نمایند. اجرای نقاشی نما، به دلیل عدم دسترسی آسان به سطوح مختلف آن، نیاز به ابزارآلات مخصوص است. داربست، طناب، کلایمر، جک بالابر و آسانسور از جمله وسایل اصلی هستند که جهت دسترسی به قسمت های مختلف نما، از مزایای آنها استفاده می شود.

با استفاده از چنین تجهیزاتی، به راحتی می توان به قسمت های مختلف نمای ساختمان دسترسی پیدا کرد و در مدت زمان کوتاهی نقاشی نمای سنگ را انجام داد. برای نقاشی نما از دستگاه های اسپری رنگ استفاده می شود که موجب پاشش مقدار زیادی رنگ بر روی سطح نما می شود و به واسطۀ آن، پروسۀ اجرای نقاشی نما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

هزینۀ نقاشی نما به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان نوع و میزان کیفیت رنگ و متراژ محل رنگ آمیزی اشاره نمود.

پیش از سفارش آب بندی نمای ساختمان و نقاشی نمای ساختمان، می توانید با گروه نماروز تماس بگیرید. در این صورت، ابتدا کارشناسی به محل اعزام می شود و سپس بهترین روش را جهت رنگ آمیزی نمای ساختمان انتخاب می کنند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()