شستشوی نمای ساختمان یک نیاز خدمات ساختمانی است. امروزه شاهد ساخت و ساز ساختمان های بلند مرتبه در سطح کشور می باشیم، که در سبک های مختلف طراحی شده اند. هر چه از عمر ساختمان می گذرد، نیاز است که بدان رسیدگی نمود. البته خدمات شستشوی نمای ساختمان یک نیاز و مراقبت همیشگی از ساختمان های بلند محسوب می شود. با توجه به اینکه، نسبت به گذشته ساختمان نما شیشه ای و کامپوزیت افزایش یافته است، جهت حفظ زیبایی ساختمان، نیاز به رسیدگی و نظافت نمای ساختمان است. ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان در همین راستا ارائه داده می شود.

گروه نماروز در حوزۀ خدمات ساختمانی فعالیت می کند ولی با بررسی نیاز جامعه، توانست با هدف توسعۀ کسب و کار خود، هر گونه خدمات ساختمانی کار در ارتفاع را به مشتریان ارائه دهد. در این لیست خدمات، می توانید شاهد عرضۀ سرویس دهی شستشوی نمای ساختمان با طناب و قیمت مناسب باشید.

شستشوی نمای ساختمان شیشه و کامپوزیت

جهت شستشوی نمای ساختمان شیشه و کامپوزیت، از دستگاه واترجت و یا روش دستی با ابر و طی استفاده می شود. متناسب با محل قرارگیری ساختمان، زمان کثیف شدن سطوح نمای ساختمان متغیر است. بنابراین زمان شستشوی نمای ساختمان را می توانید بر اساس میزان آلودگی سطوح نما مشخص نمائید.

قیمت شستشوی نمای ساختمان به میزان آلودگی، نوع مصالح و ابعاد کار بستگی دارد. در نتیجه مالکین ساختمان های بلند، جهت استعلام هزینۀ شستشوی نمای ساختمان شیشه با کامپوزیت می توانند با کارشناسان گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل نمایند.

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با اجرای شستشوی نمای ساختمان وجود دارد، انتخاب مناسب ترین روش، جهت دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان است. از این رو معدود مجموعه های ساختمانی هستند که در راستای خدمات شستشوی نمای ساختمان با طناب فعالیت می کنند.

گروه نماروز مجهز به کلیۀ امکانات کار در ارتفاع است و در لیست خدمات ساختمانی که ارائه می دهند، شستشوی انواع نمای ساختمان و نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با نازل ترین قیمت وجود دارد.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 384
نمایش همه
علاقه مندی ها ()