پیچ و رولپلاک نمای ساختمان جهت محکم نمودن مصالح غیر صیقلی صورت می گیرد. همانطور که می دانید از گذشته تا امروز، خیلی از افراد علاقه مند به نمای ساختمان سنگ و آجر هستند. ارائه خدمات نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان جهت استحکام بخشیدن به مصالح در نمای ساختمان صورت می گیرد. هر چه از عمر ساختمان می گذرد، نیاز به رعایت یک سری نکات مهم است که در جهت پایدار نگه داشتن نمای ساختمان صورت می گیرد.

برای دریافت هر گونه خدمات مرتبط با انواع نمای ساختمان، می توانید از تجربیات و دانش گروه نماروز استفاده نمائید. این مجموعه با در اختیار داشتن امکانات و ابزارآلات لازم، قادر به انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب و دیگر ابزارآلات کار در ارتفاع به صورت کاملاً ایمن می باشند.

دلایل اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

اجزای مختلف ساختمان با گذشت زمان، به دلایل مختلف دچار فرسایش می شود. به دنبال آن شاهد ریزش مصالح از نمای ساختمان خواهیم بود. این مسئله می تواند علاوه بر خسارت مالی، صدمات جانی برای افراد به دنبال داشته باشد. ترک خوردگی مصالح در نمای ساختمان بسیار خطرناک است و عدم توجه به ای موارد می تواند خطرات مالی و جانی به دنبال داشته باشد و بیش از پیش باعث کاهش عمر ساختمان می شود. همواره برای حفظ ساختمان، نیاز به صرف هزینه برای نگهداری از آن می باشد. بدین ترتیب برای جلوگیری از ریزش مصالح سنگ و اجر موجود در نمای ساختمان، نیاز به انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان است. در این صورت، از سقوط مصالح به پایین ساختمان جلوگیری می کنند. برای دریافت رفع نم نمای ساختمان به سایت مراجعه کنید.

توجه به مشکلات نمای ساختمان، ضرورت دارد چون جلوۀ اصلی ساختمان، استفاده می کنند.

در همین راستا، گروه نماروز توانسته به صورت حرفه ای خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را با طناب، داربست و دیگر ابزارآلات کار در ارتفاع با حداقل هزینه انجام دهد.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 362
نمایش همه
علاقه مندی ها ()