کاغذ دیواری از جمله تجهیزاتی است که بر روی جلوۀ دکوراسیون تأثیرگذار می باشد. جهت ایجاد تنوع در نمای داخلی ساختمان، خیلی از افراد علاقه مند به نصب دیوارپوش هستند و نصب کاغذ دیواری را به عنوان اولین گزینه، پیش روی خود قرار می دهند. خرید کاغذ دیواری می تواند زیبایی دکوراسیون را چندین برابر کند، علاوه بر آنکه تغییرات قابل توجهی در نمای دکوراسیون ایجاد می شود و بسیار چشمگیر خواهد بود. هم اکنون شاهد فروش کاغذ دیواری در طرح های متنوع هستیم و متناسب با سبک های مختلف تزئین دکوراسیون، می توان بهترین کاغذ دیواری را خریداری نمود.

بیش از یک دهه است که از آغاز فعالیت فروشگاه دکور آفیس در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی ساختمان می گذرد و همواره در تلاش است که به لیست مجموعۀ خود بیفزاید.

ایجاد تغییرات اساسی با خرید کاغذ دیواری

بدین وسیله افرادی که قصد تغییرات اساسی در نمای دکوراسیون محل سکونت و یا کسب و کار خود را دارند، می توانند از مزایای دیوارپوش کاغذ دیواری استفاده نمایند. تنوع طرح کاغذهای دیواری نسبت به گذشته افزایش یافته است و هم اکنون می توانید متناسب با فضاهای مختلف، مناسب ترین کاغذ دیواری را انتخاب نمائید. امروزه بیش از گذشته شاهد فروش کاغذ دیواری در طرح های متنوع و شکیل می باشیم، که دارای جلوۀ لاکچری بوده و در عین حال امکان خرید آنها با قیمت ارزان برای خریدار امکان پذیر است.

کاغذهای دیواری در طرح های متنوع چاپ می شوند و از مواد اولیۀ مرغوب برای ساخت آنها استفاده می شود و به دلیل برخورداری از رویۀ pvc، مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و پارگی دارد. در همین راستا، نسل جدید دیوارپوش کاغذ دیواری از طول عمر بالایی برخوردار هستند و با قیمت مناسب می توان آن را خریداری نمود.

جهت سفارش اینترنتی  خرید کاغذ دیواری خاص سفارشی می توانید با واحد فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس حاصل فرمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()