فروش خودرو به صورت نقد و اقساط صورت می گیرد. شرایط فروش اقساطی خودرو به منظور رفاه حال مشتریان تعیین شده و به آنان پیشنهاد داده می شوند. دلایل متعددی وجود دارد که باعث افزایش قیمت خودروهای داخلی و خارجی در سطح کشور شده است. تحریم های اعمال شده بر اقتصاد کشور، موجب افزایش قیمت اتومبیل شده است. بدین ترتیب ارائه خدمات فروش خودرو ، فرصت مناسبی است که پیش روی عموم مردم قرار گرفته می شود، تا بدین وسیله بتوانند اتومبیل مورد پسند خود را خریداری کنند.

در همین راستا، مزایای فروش خودرو توسط شرکت مبین خودرو در کاهش سود بانکی، امکان فروش قسطی خودرو بدون ضامن، اقساط بلند مدت و پرداخت الباقی مبلغ خودرو پس از تحویل اتومبیل می باشد. افرادی که قصد خرید اقساطی خودروهای داخلی و یا خارجی دارند، می توانند با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایند.

فروش خودرو با بهترین شرایط

با وجود افزایش قیمت خودرو، همچنان افراد زیادی علاقه مند به خرید اتومبیل به صورت اقساطی هستند. فروش فوق العاده محصولات سایپا، ایران خودرو، گروه بهمن، کرمان موتور و غیره در لیست محصولات شرکت های عرضه کنندۀ خودروهای داخلی و خارجی وجود دارد. فروش خودرو از جمله راهکارهایی است که می توان به واسطۀ آن، با بهترین شرایط اتومبیل خود را خریداری کنید.

فروش اقساطی خودرو هزینه های اندکی را در مقایسه با فروش نقدی بوجود می آورد. بدین ترتیب می توانید متناسب با توان مالی و مدیریت بودجه، اتومبیل خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. پس از افزایش قیمت خودرو، عموم مردم به واسطۀ ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو، می توانند اتومبیل خود را خریداری کنند. با پرداخت تنها بخشی از قیمت خودرو در ابتدای عقد قرارداد و پرداخت الباقی مبلغ خودرو پس از تحویل آنی خودرو صورت می گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آخرین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو می توانید با مشاوران فروش شرکت مبین خودرو تماس حاصل فرمائید.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 453
نمایش همه
علاقه مندی ها ()