فروش اقساطی ایران خودرو در سایا خودرو - پیشگفتار:

مطمئناً با بی ارزش شدن پول ملی قدرت خرید اقشار مختلف جامعه به شدت تنزل پیدا کرده است و سیری نزولی دارد. هر چقدر هم که ارزش پول ملی پایین باشد و قیمت خودرو ها بالا باشد باز هم فروش اقساطی بهترین انتخاب برای خرید است "خصوصا طرح فروش اقساطی ایران خودرو" و به لحاظ اقتصادی کاملا به صرفه می باشد. در واقع افرادی که تمایل به خرید خودرو داشته و توانایی مالی کمی نیز در این خصوص دارند مطمئناً تنها گزینه برای آنها فروش اقساطی خودرو می باشد. در پیرو همین موضوع باید اشاره کنیم که کمپانی ایران خودرو  فروش اقساطی ایران خودرو را برای خریداران گرامی فراهم کرده است تا در کمترین زمان و بهترین شکل ممکن آنها را صاحب خودرو کند.

البته بی تردید مراجعه به کمپانی ایران خودرو و انجام قرارداد با آنها بسیار وقت گیر است زیرا تعداد مراجعه‌ کنندگان این کمپانی بسیار زیاد است اما می‌ توانید از یک شرکت مطرح و معروف که زیر مجموعه کمپانی ایران خودرو نیز می‌ باشد در خصوص فروش اقساطی ایران خودرو اقدام کنید، این شرکت سایا خودرو می باشد. در ادامه بیشتر در این خصوص توضیح خواهیم داد.

فروش اقساطی ایران خودرو در سایا خودرو - تحویل فوری در فروش اقساطی ایران خودرو:

یکی از مشکلات فروش اقساطی سایپا ها انتظار برای تمام شدن اقساط اتومبیل و تحویل آن است. بدون شک خریدار از این موضوع بسیار ناراضی و ناراحت می باشد، اما باید به خریداران این مژده را بدهیم که در شیوه جدید فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری منظور شده است. شرکت سایا خودرو در این زمینه بسیار با تجربه عمل کرده است، این شرکت برای خریداران مقرر نموده که پس از عقد قرارداد و اخذ مبلغ پیش پرداخت خودرو را در کمتر از یک ساعت به خریدار تحویل دهد.

مطمئناً این امتیاز حیرت انگیز است.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 424
نمایش همه
علاقه مندی ها ()