فروش لاستیک در فروشگاه چرخ و یدک:

فروش لاستیک در فروشگاه چرخ و یدک - دیباچه:

همانطور که مستحضر هستید لاستیک ها جزء جدایی ناپذیر تمامی جوامع می باشند، در واقع این محصول و اهمیت جایگاه آن موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور نمود. تمامی حمل و نقل ها به وسیله این محصول بی نظیر انجام می شود، در پیرو همین موضوع کمپانی های متعددی برای تولید این محصول استراتژیک دست به کار شده اند و برند های گوناگونی را در این زمینه تولید کرده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به دلیل همین تنوع بسیار بالا افرادی که برای خودروی خود قصد خرید انواع لاستیک دارند با مشکل بزرگی مواجه می باشد، این مشکل انتخاب صحیح لاستیک است.

توجه داشته باشید که سرعت و وزن به هیچ عنوان ملاک در این رتبه بندی نیست، همانطور که می دانید بار اضافی و یا سرعت زیاد به شکل مستقیم می‌ تواند دمای لاستیک را بالا ببرد و بدیهی است که عمر مفید تایر و ترکیدن احتمالی آن با بالا رفتن دما گره خورده است.

فروش لاستیک در فروشگاه چرخ و یدک - عمر آج لاستیک:

خریداران گرامی توجه داشته باشند که آج یکی از پارامتر های مهم در خصوص  خرید لاستیک این است که در واقع عمر آج به صورت عددی قابل رویت است و ماحصل آزمایش در جاده ها می باشد. بنابراین هر چه این عدد بیشتر باشد بی تردید آج طول عمر بیشتری خواهد داشت. البته در نظر داشته باشید که شرایط مختلف رانندگی مطمئناً تاثیر مستقیم در عمر آج خواهد داشت بنابراین این معیار که عنوان شد برای شرایط معمولی است. خریداران گرامی می توانند خرید لاستیک را در فروشگاه چرخ و یدک با دریافت لاستیک های اصلی و اورجینال انجام دهند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 217
نمایش همه
علاقه مندی ها ()