خرید لاستیک در فروشگاه چرخ و یدک:

خرید لاستیک در فروشگاه چرخ و یدک - دیباچه:

همانطور که مستحضر می باشید مهمترین اجزای موجود در اتومبیل ها، لاستیک های اتومبیل می باشند. در واقع با کیفیت ترین و مطرح ترین اتومبیل های جهان با دارا بودن یک لاستیک مرغوب کامل و بی نقص خواهند شد و بدون تردید این موضوع تامین امنیت جانی سرنشینان را تضمین خواهد کرد.

خرید لاستیک در فروشگاه چرخ و یدک - نکات طلایی در خرید لاستیک اتومبیل، بخش سوم:

- چسبندگی لاستیک: در واقع این یک معیار است که در هنگام  خرید انواع لاستیک ، خریدار می تواند قابلیت فرمان دهی به لاستیک را در جاده های خیس تعیین کند. در واقع هرچه میزان چسبندگی لاستیک بالاتر باشد بدین معنی است که لاستیک مذکور با سرعت بیشتری در جاده های خیس نسبت به لاستیک هایی که چسبندگی پایین تری دارند متوقف می شود. نمایش این اعداد بر روی لاستیک به ترتیب از بالا ترین به پایین ترین بدین صورت است: AA,A,B,C.

- میزان ساییدگی لاستیک: در هنگام خرید لاستیک به عددی که میزان سایش لاستیک را نشان می‌دهد حتما توجه کنید، این عدد ارتباط مستقیمی با طول عمر لاستیک دارد. به عنوان مثال لاستیکی که کد ساییدگی آن ۴۰۰ می باشد به راحتی می تواند دو برابر بیشتر از لاستیکی که کد ۲۰۰ دارد طول عمر داشته باشد.

- متریال استفاده شده در لاستیک: به عنوان مثال متریال لاستیکی که عباراتی مانند TREAD PLIES=1-PLY POLLYESTER+2 STEEL داشته باشند به این معنی است که متریال به کار رفته در این لاستیک ادغامی از رویه پلی استر و دو لایه سیم فولادی می باشد.

خرید لاستیک در فروشگاه چرخ و یدک:

در فروشگاه چرخ و یدک تمامی برند های لاستیک به صورت اورجینال وجود دارند و شما می توانید خرید لاستیک خود مانند خرید لاستیک کومهو را با قیمت بسیار نازل انجام دهید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()