فروش دستگاه جی فایو در تمامی مدل های باشگاهی، خانگی و ماساژ در سایت شرکت هایلایف به قیمت نمایندگی و با گارانتی های معتبر و طولانی مدت انجام می شود. این مرکز تولید و فروش آنلاین دستگاه جی فایو و دیگر دستگاه های ورزشی و لاغری نظیر دستگاه فارادیک، دستگاه ال پی جی و دستگاه ترمودرمی با تکیه بر دانش و فناوری روز دنیا، بهترین و باکیفیت ترین متریال مصرفی و تکیه بر نیروی باتجربه و نخبه دانشگاهی در علوم مختلف فنی و مهندسی توانسته اعتماد و رضایت مخاطبان خرید دستگاه جی فایو را به خوبی جلب نماید، زیرا دستگاه های این مرکز دانش بنیان در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی از کیفیت یکسان و در برخی مدل ها کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

ویژگی های دستگاه جی فایو

دستگاه جی فایو از دوبخش کلی تشکیل شده است، قسمت اول بخش الکترونیکی و مرکزی این سیستم لاغری است، که بخش دوم یعنی لوله خرطومی آن را که بر روی بدن افراد کشیده می شود را  هدایت می کند، این دستگاه ها در مدل های مختلف طراحی و عرضه می شوند که مدل های سه سر و پنج سر از پر استفاده ترین آن ها هستند و به تشخیص پزشک و با توجه به وزن و توده چربی از آن ها استفاده می شود. از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه جی فایو باشگاهی می توان به کاهش سلولیت، بهبود گردش خون، دفع مایعات، مواد زائد و سموم بدن، کاهش دردهای عضلانی، بهبود انقباض، افزایش سوخت و ساز بدن و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. بنابراین ماساژور جی فایو در کنار ورزش و تغذیه صحیح به سلامت بدن،  اکسیژن رسانی بهتر عروق خونی و زیبایی شادابی پوست کمک ویژه ای می کند و برای ورزشکاران حرفه ای و افرای که به پرورش اندام و تناسب آن اهمیت می دهند، یک گزینه ایده آل است. برای اطلاع از قیمت دستگاه فارادیک به سایت مراجعه کنید.

از دیگر ویژگی های دستگاه جی فایو ظاهر شیک، زیبا و کاربردی آن است، این دستگاه با داشتن سری های متنوع برای ماساژ این فرایند را به صورت تخصصی و حرفه ای شبیه سازی می کند و برای مراکز درمانی، توانبخشی، باشگاه ها و کلینیک ها یک دستگاه بسیار مناسب و حرفه ای محسوب می شود، که سالهاست جایگزین دیگری پیدا نکرده است.

فروشگاه اینترنتی HI LIFE 

ایمیل : hamidi.shm@gmail.com

"مراجعه حضوری فقط با هماهنگی قبلی و تماس با شماره های زیر"

تلفن:77142605-021

همراه: 09129589806

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 472
نمایش همه
علاقه مندی ها ()