فروش مینی ویدئو پروژکتور در فروشگاه نیزا کالا - خصوصیت های مینی ویدئو پروژکتور:

یکی از بارزترین ویژگی های مینی ویدئو پروژکتور، کوچک بودن آن است. در واقع در میان ویدئو پروژکتور ها این مدل از همه کوچکتر است. این دستگاه برای مصارف خانگی و محیط های کوچک طراحی شده است و به راحتی در این مکان ها قابل استفاده می باشد. در ابتدا این دستگاه وقتی ساخته شد توان نوری آن به ندرت بالای ۱۰۰ لومن بود، اما در سال ۸۹ تا ۹۰ مدل های آن توان نوریی بالغ بر ۳۰۰ لومن را دارا بودند. امروزه مرز های نوری این دستگاه ها بسیار وسیع تر شده و در برخی از مدل های آن ۸۰۰ لومن نیز دیده می‌شود. در نظر داشته باشید که پیکو پروژکتور ها در واقع یکی از دستگاه‌ های مینی پروژکتور می باشند که از آنها بسیار کوچکتر هستند‌. فروش مینی ویدئو پروژکتور در فروشگاه نیزار کالا انجام می شود.

اگر بخواهیم تعبیری برای اندازه آنها عنوان کنیم می‌ توانیم یک پاکت سیگار را مثال بزنیم، این پیکو پروژکتور ها ۱۰۰ لومن نور دارند. وزن تقریبی این دستگاه حدود نیم کیلو گرم است اما وزن مینی پروژکتورها حدود یک و نیم کیلو گرم می باشد. در ابتدا این دستگاه ها دارای باطری بودند اما به دلیل ویژگی سبکی در آنها به مرور باتری ها نیز از ساختار آنها حذف شد. فروش ویدئو پروژکتور امروزه بسیار افزایش پیدا کرده است.

فروش مینی ویدئو پروژکتور در فروشگاه نیزا کالا - کاربرد مینی ویدیو پروژکتور:

مینی ویدئو پروژکتور قادر می ‌باشد از دستگاه هایی مانند گیرنده های دیجیتالی، لپتاپ، دوربین، کامپیوتر، کنسول بازی، فلش و غیره سیگنال های ورودی را دریافت کند و پس از اینکه آنها را پردازش کرد به صورت پیکسل تصویری ارائه کند. بنابراین برای استفاده از این دستگاه حتما باید فاصله پرده نمایش و دستگاه آنالیز شود. البته هرچه فاصله کمتر باشد وضوح بیشتر است. به عنوان مثال برای مدل های پیکو این دستگاه فاصله ۴۰ سانتیمتری مشخص شده است، البته در مدل های جیبی عموماً این فاصله کمی بیشتر می باشد. در نظر داشته باشید که هر چقدر نور محیط کم تر باشد کیفیت و وضوح تصویر بیشتر خواهد بود.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 427
نمایش همه
علاقه مندی ها ()